Toon posts:

[Policy] Lieve Adjes voorstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van onder andere dit topic kwam ik op het volgende idee:

Een user zou eventueel een topic in LA met [Public] of [Private] of [Policy] kunnen beginnen, om aan te geven of hij wel of geen discussie met users ertussendoor wil.

Eventueel zou een mod dit aan kunnen passen, of dit ervoor plaatsen bij topics waar dit nog niet is gebeurd.

Als er toch nog door users in een private topic wordt gereageerd, dan kan een mod duidelijker ingrijpen, en heeft hij meer poten om op te staan bij het verklaren van zijn reactie op zo'n user.

Misschien is het zelfs een idee om dit als feature request bij bugs.topix.nl te plaatsen, dat er alleen door de topicstarter en mods gereageerd kan worden (op een manier als in SU, maar dan wel in chronologische volgorde)

dus:
Public: Discussie voor iedereen over een bepaalde kwestie
Private: Discussie tussen één of meer direct betrokken users en de crew
Policy: Discussie over het beleid in het algemeen, en dus niet gericht op één of meer bepaalde personen

Graag jullie meningen, het genoemde topic hier niet in betrekken aub :)
[edit] URL gefixed

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-12 16:09

Arno

PF5A

Dit heeft IMO meer met goed fatsoen te maken dan met een aanpassing van topictitels, in de LA FAQ staat dat als er een topic loopt waar je je niet mee te bemoeien hebt, dat je eruit moet blijven :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik neem aan dat je deze topic bedoelt : [topic=279680/1/50]

Hierover beb ik een topic in het crewforum begonnen omdat de regels duidelijk zijn. Ze moeten alleen nog even toegepast gaan worden :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 14:22 schreef Traag het volgende:
Dit heeft IMO meer met goed fatsoen te maken dan met een aanpassing van topictitels, in de LA FAQ staat dat als er een topic loopt waar je je niet mee te bemoeien hebt, dat je eruit moet blijven :)
Dat klopt wel, maar ik denk dat het zo voor een hoop users duidelijker zou worden, en ik heb zelf er wel eens behooelijk wat moeite voor nodig om van een topic af te blijven.
Zo'n aanduiding voor een topic is een soort van extra barrière, wat users daarvan kan weerhouden.

En sommige dingen gaan wel degelijk ook andere users aan, maar dan moet wel duidelijk zijn of een externe reactie gewenst is of niet :)

• Exirion
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 30 september 2001 14:08 schreef Cheatah het volgende:
Een user zou eventueel een topic in LA met [Public] of [Private] of [Policy] kunnen beginnen, om aan te geven of hij wel of geen discussie met users ertussendoor wil.

Eventueel zou een mod dit aan kunnen passen, of dit ervoor plaatsen bij topics waar dit nog niet is gebeurd.

...

dus:
Public: Discussie voor iedereen over een bepaalde kwestie
Private: Discussie tussen één of meer direct betrokken users en de crew
Policy: Discussie over het beleid in het algemeen, en dus niet gericht op één of meer bepaalde personen
Zoals Traag al zegt zou het niet nodig moeten zijn, maar opzich vind ik je idee helemaal niet slecht. Het is in ieder geval duidelijk voor iedereen, dus er kunnen dan ook consequentere maatregelen genomen worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen ingrijpende verandering natuurlijk, gewoon een kwestie van eventjes de users die gewoonte aanleren *D

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:22

Destruction

(ex-)Automonteur

Mij lijkt het ook een goed idee :)

Dan kun je tenminste duidelijk aangeven of je alleen met de mods/admins/mt wil discussieren of gewoon met iedereen.

Maar als ik nu doorga lul ik ongeveer cheetah na, en laat ik dat maar ff niet doen he ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Laat ik me er ook even mee bemoeien! Of mag dat niet? >:)

Als je iets perse prive wilt houden kun je een MOD van dat forum het best even ICQ'en. Dat gaat snel, makkelijk en prive. Dan lijkt me het invoeren van nieuwe tags overbodig. :)

Mijn € 0.02

You can't have everything. Where would you put it?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
tweakerbee... DATUM!! ;)

verder zal niemand zich hieraan houden en kan het niet in topix ingebouwd worden....

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 13 december 2001 22:55 schreef MikeN het volgende:
tweakerbee... DATUM!! ;)

verder zal niemand zich hieraan houden en kan het niet in topix ingebouwd worden....
Daarnaast gaat het de laatste tijd behoorlijk goed. We zitten er redelijk dicht op en threads lopen niet echt meer uit de hand (een koppig gevalletje daargelaten :o).

Topics die te pas en te onpas uitlopen op flames omdat mensen er op reageren om ook even te zeuren, zijn er ook amper nog :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1