Toon posts:

Blauwe LCD 4x40 Backlight

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ongetwijfeld dat het aan mij ligt hoor, maar ook na een search zie ik door de bomen het bos niet meer....
Ik zoek een LCD Display 4x40 die blauw oplicht. Backlid noemen ze dat geloof ik.
Ook op EIO.com of cristalfonts staan gewoon 1000 schermpjes...
Weet iemand zo welk merk en type ik zoek? Prijs maakt me niet zo gek veel uit, als het er maar supercool uitziet..
Hij gaat gemonteerd worden in een Lian Li PC-70 (komt overmorgen!!)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

volgens mij is dat een soort folie wat je over je schermpje van je lcd moet leggen ofzo toch?

Geen idee waar dat te koop is, misschien lukt het bij een licht/disco zaak, waar ze van dat folie voor schijnwerpers verkopen.

iStockphoto

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij heeft momenteel alleen CrystalFontz een blauwe lcd ... ik weet zeker dat ie niet 4x40 is ...

http://www.crystalfontz.com/products/index-std.html

Afbeeldingslocatie: http://www.crystalfontz.com/products/1602b-color/thumb_CFAH1602B-TMC-JP.jpg

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

De enige blauwe crystal die ik ken was 2x16 of 2x20 oid. zeker geen 4x40 sterker nog volgens mij is 4x20 het grootste wat ze verkopen.

Verwijderd

Je kan ook een gewoon 40 x 4 LCD regelen en daar de ledjes van de backlight van vervangen door blauwe dat gaat heel goed, heb ik ook gedaan is alleen erg prieggelen maar dan hebbie ook wel wat. :9

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het resultaat van de mod met de leds schuin achter het schermpje gedrukt net zo mooi en duidelijk als een echte? Of heb je dan alleen een blauw randje eromheen?
Die dingen moeten toch gewoon te koop zijn?
Help! Wie kan er aan een 4x40 LCD komen met blauwe backlid?

Verwijderd

Het resultaat is gewoon het zelfde als dat je een blauw LCD koopt. Alleen is dit een stukkie goedkoper
Pagina: 1