Toon posts:

Wie vindt SOF geen sof?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie vindt dit nou echt een leuk/goed spel?
Ik heb 3 levels gespeeld, en toen had ik het al wel gezien. Wat een kutspel! Het is dat het zoiets heeft als de GHOUL-engine, anders was het helemaal 3x niks. Echt erg saai. Maak me maar wakker als ze counterstrike ofzo hebben met die GHOUL-troep.

Verwijderd

Ik vind het een heel goed spel, ziet er mooi uit, goed levelontwerp, en vooral veel geweld en bloed >:).

Er zit niet echt een goed verhaal in, maar als je een keer flink wil afreageren is het een ideaal spel. Bovendien kun je tenminste weer een keer alleen spelen (i.p.v. de multi-player only hype van tegenwoordig).

Verwijderd

Topicstarter
Fine, I like playing with myself, I play with myself all day long.

Verwijderd

:)

Ik bedoel dat je in multiplayer X levels hebt, die je op een gegeven moment door en door kent, en het enige verschil tussen verschillende 'potjes' is dat je de ene keer beter tegenstanders hebt als de andere keer.

In single-player heb je meer het gevoel dat je met iets nuttigs bezig bent, dat je verder komt, en het is een uitdaging om het uit te spelen. Bij multi-player is het gewoon dom, zonder reden of verhaal rondspringen net zolang tot je van iedereen wint.

Ik speel ook wel Ut en Q3, maar single player moet gewoon blijven, multi-player only is helemaal niets.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb 3 levels gespeeld, en toen had ik het al wel gezien
Als je maar 3 levels gespeeld hebt, kan je niet oordelen.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
SOF schopt zwaar kont. Ik heb met dit spel meer fun in het killen, dan met Quake 3 of UT. Superbruut wanneer je iemand zijn onderbeen eraf knalt :) en hem daarna nog even een schot in het hoofd geeft om het af te maken.

Verwijderd

Dat klopt. Ik vind de verdere levels leuker dan de eerste levels. Siberie is erg kewl.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:01
Ik vind hem vet roeleren! :)

- NAC Breda -

Verwijderd

Tokyo is cool !!!!!

Lekker jappen raggen..

:)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Scope, dat was weer een heerlijke intelligente opmerking............

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Hij loopt steeds vast met DETONATOR 5.08........

:(

Verwijderd

Topicstarter
Oh ehm, jullie zijn er duidelijk enthousiaster over als ik, toch maar 'ns wat verder proberen (maar de eerdere levels zijn echt saai, vooral Kosovo).

Verwijderd

hmm het is dat me Harddisk vol zit, anders had ik em wel ff gedownload bij de gemakkelijke waren site :) maar ik vondt de demo al wat saai...
Q3 en UT zijn nog steeds de beste shooters van dit moment, vooral met al die mods die uitkomen :P :)

Verwijderd

IK heb em wel uitgespeeld, ziet er goed uit, met de S3 textures dan, wapens zijn goed uitgevoerd. Maar er zit geen sfeer in het spel en er is te weinig interactiviteit en dan bedoel ik niet de potjes en kistjes de je verrot kan schieten, maar de storyline en interactie van Half-Life.
Levels design is wel afwisselend en ik vind het knap wat ze nog uit die "oude" quake2 engine hebben kunnen halen.
Al met al een zesje voor mij.
Maar ik ben nu met Messiah bezig en dat is andere koek, heel appart spel.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik gaat hem vandeweek proberen... Maare beter dan counterstrike kan t nie zijn :)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb em ook en ben zeker onder de indruk van de grafische kwaliteit, alleen zwaar kut dat er geen bots in multiplay voorkomen. (kun je thuis niet even leuk fraggen)
Ik ga het vanavond eens over ISDN probeeren, als ik hem teminste aan de praat krijg tot nu toe krijg ik alleen maar errors als ik het net op wil.
UT is bij mij nog altijd numer een Met STIP.

Sko breng jij de handleiding even mee.?!

digital8...

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Speel hem alleen multiplayer, single player vind ik hem stuk minder

Verwijderd

LOL ik weet et...

Hihi , maar et is wel et coolste level...

Je hebt op een gegeven moment zo'n straat. Dan knal je wat gasten af. En dan wordt er zo'n vrouw ge-executeerd. Dan knal je die gasten ook afn en als je om de hoek loopt komen er heeeeel veel vijanden op je af die beginnen te maaien. Dus ik ren snel om de hoek en die gasten maar maaien en maaien , en soms raken ze dat lichaam van die vrouw ook dat dan zo lekker heen en weer gaat..

Woh ! IK lach helemaal dubbel hiero !

:P

zo beter?
Pagina: 1