Een optische, die gebruik ik tenminste. Microsoft IntelliMouse Optical. Voldoet me prima
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hangt net af van je persoonlijke voorkeur.
Er is een muis die speciaal gemaakt is om te gamen, en dat is de razor boomslang, maar die heeft nog wel een bal, en zal dus na verloop van tijd gaan aftakelen (loss of accuracy)
Ikzelf heb een logitech optische muis, en daarmee game je echt super. Hij heeft geen balletje, en heeft dus heel weinig weerstand, waardoor het ding over de muismat lijkt te zweven. Over de USB port heeft het ding ook nog eens een lekker hoge refresh rate, waardoor de bewegingen heel vloeiend zijn. Om meteen maar wat fabeltjes de wereld uit te helpen: Hij blijft niet hangen in spellen en hij heeft ook geen lage reactiesnelheid.
bovendien zijn ze ook nog eens niet duur.
Omdat het een game-muis moet worden kun je misschien een logitech optical mouseman wheel nemen of een microsoft intellimouse explorer, want die hebben extra veel knoppen.
succes
Er is een muis die speciaal gemaakt is om te gamen, en dat is de razor boomslang, maar die heeft nog wel een bal, en zal dus na verloop van tijd gaan aftakelen (loss of accuracy)
Ikzelf heb een logitech optische muis, en daarmee game je echt super. Hij heeft geen balletje, en heeft dus heel weinig weerstand, waardoor het ding over de muismat lijkt te zweven. Over de USB port heeft het ding ook nog eens een lekker hoge refresh rate, waardoor de bewegingen heel vloeiend zijn. Om meteen maar wat fabeltjes de wereld uit te helpen: Hij blijft niet hangen in spellen en hij heeft ook geen lage reactiesnelheid.
bovendien zijn ze ook nog eens niet duur.
Omdat het een game-muis moet worden kun je misschien een logitech optical mouseman wheel nemen of een microsoft intellimouse explorer, want die hebben extra veel knoppen.
succes
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
micheljansen.org

deze heb ik
micheljansen.org

Deze heb ik. Ik slacht iedereen ermee in CounterStrike
Je kan hem nu voor een mega lage prijs bij Dixons kopen, voor maar F99,- piek. Terwijl je bijvoorbeeld bij Powerline of Dynabyte er meer als F150,- voor betaalt.
Razor vind ik een onding. En gebruik zelf deze:
| I've got permission to color outside the lines |
Deze heb ik

Trackball owns ya

Trackball owns ya
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
oke bedankt voor de snelle reacties ik zal nog wel even kijken.
heb nu een logitech optical mouseman en een typhoon optical en die werken ook wel goed maar het was een vraag wat jullie er van vinden
heb nu een logitech optical mouseman en een typhoon optical en die werken ook wel goed maar het was een vraag wat jullie er van vinden
Mijn voorkeur gaat uit naar een muis met balletje, aangezien je dan beter controle hebt over je aim vind ik...
Een goede ondergrond is daarbij een pré!
Bezuinig dus niet op je mousepad als je een muis met balletje gebruikt. Er zijn er velen, maar EverGlide zit in Europa en heeft hele goede pads eventueel met gamelogo's!
Voor de rest is het uitproberen, koop een muis probeer 'm uit vind je het niks, ruil 'm dan in voor een ander als dat mogelijk is!
Succes with the mousehunt
Een goede ondergrond is daarbij een pré!
Bezuinig dus niet op je mousepad als je een muis met balletje gebruikt. Er zijn er velen, maar EverGlide zit in Europa en heeft hele goede pads eventueel met gamelogo's!
Voor de rest is het uitproberen, koop een muis probeer 'm uit vind je het niks, ruil 'm dan in voor een ander als dat mogelijk is!
Succes with the mousehunt
échte muizen hebben BALLEN!!! optische muizen hebben (vind ik) nog te veel bugs (op sommige oppervlaktes schieten ze naar links als je naar rechts wil etc.)
ikzelf heb de Logitech Mouseman Wheel + PS/2 @ 200Hz
ikzelf heb de Logitech Mouseman Wheel + PS/2 @ 200Hz
Pagina: 1