Het ligt aan jouOp zondag 30 september 2001 12:50 schreef bliekp het volgende:
ligt het aan mij of?????
Ik krijg gewoon contact (ping en ftp).
vaagOp zondag 30 september 2001 12:58 schreef Valium het volgende:
[..]
Het ligt aan jou
Ik krijg gewoon contact (ping en ftp).
ik heb UPC (A'dam)...
ik kan ook niet meer bij Google
ehm, en jij?
Ik zou ff gaan klagen bij je provider, want hier werkt ook Google prima (UPC R'dam en omstreken).
Een van de debian-servers is inderdaad hardhandig gecrasht, maar dat is niet security.d.o... lijkt me inderdaad een providerprobleem.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Auric jah, maar die was gisteren (gisteren=29-09-01) alweer up.Op zondag 30 september 2001 13:48 schreef odysseus het volgende:
Een van de debian-servers is inderdaad hardhandig gecrasht, maar dat is niet security.d.o... lijkt me inderdaad een providerprobleem.
Valt mij trouwens op dat er minder dan 1 keer per week security updates zijn. Dacht dat er wel meer zouden zijn 
Ik apt-get update, apt-get upgrade ongeveer om de twee dagen. En ik weet het: Ik ben een n00b...En ik ben er trots op!
Ik apt-get update, apt-get upgrade ongeveer om de twee dagen. En ik weet het: Ik ben een n00b...En ik ben er trots op!
You can't have everything. Where would you put it?
Zo vaak worden er (gelukkig) geen security holes gevonden hoorOp zondag 30 september 2001 19:02 schreef tweakerbee het volgende:
Valt mij trouwens op dat er minder dan 1 keer per week security updates zijn. Dacht dat er wel meer zouden zijn
En vergeet niet dat alleen die updates voor de programma's die jij gebruikt worden binnengesleept. Dus als je geen bind draait, en er is een security update voor bind, dan merk jij daar niks van.
En de afgelopen 2 maanden waren er bij mij maar 1 of 2 security updates, dus het valt idd erg mee qua aantal.
Toch wel iets...hij gaat wel een nieuwe Packages.gz downloaden bij je apt-get update, want die heeft dan een andere timestamp. Detail, maar tochOp zondag 30 september 2001 19:30 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Dus als je geen bind draait, en er is een security update voor bind, dan merk jij daar niks van.
* odysseus heeft laatst maar eens zijn sources.list opgeruimd...geen contrib en non-free meer in de lijst. Scheelt weer tijd en ik gebruik die programma's toch niet...
[edit: lees net dat de downtime door een hardware-upgrade kwam]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1