Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:00
Opeens wil UT in multiplayer de servers die hij gevonden heeft niet meer pingen, zodat er geen servers meer op t scherm komen :(
Iemand een oplossing???
btw Ik gebruik versie 4.13.

Verwijderd

Kun je misschien ietsies duidelijker zijn?

zegt ie: couldn't connect to master server?

of doet ie dat nog wel?

• Storm
Hij connect wel naar de master server en dan zie ik onder in beeld wel staan dat er +- 1400 servers zijn. Alleen dan moet ie gaan pingen en dan gebeurt er nix meer en staat er iets als: pinging servers: 0 players: 0
hoe lang ik ook wacht.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Heb je soms een firewall geïnstalleerd?

• Storm
Ik heb @guard, maar die staat uit. Ik denk dat ik zelf al weet wat het is. Ik heb kabel-internet van Sonera en ik hoor dat daar wel vaker wat problemen mee zijn. Het zal wel een ping-out zijn dan ofzo.
In ieder geval bedankt voor de replies.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
de locale porten worden meestal dynamisch gekozen dus daar zou het niet aan moeten liggen. Krijg je met ander tools wel info over de server binnen
bijvoorbeeld GameSpy
of
UT Watcher

• Storm
Met Gamespy krijg ik een ping van >9999(dus geen response) voor alle servers. Maar als ik met het progje ping.exe een server ping dan krijg ik wel een normale response.
Ik weet niet hoe ik UTwatcher moet instellen,
als host heb ik unreal.epicgames.com met port 27900 (Dit staat in unrealtournament.ini), als je ff de instellingen wil posten..graag.
Alvast bedankt.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
UT Watcher is zeer eenvoudig. gewoon unzippen naar een directory en utwatcher.exe opstarten.... :p
Pagina: 1