Toon posts:

[Wanadoo Hometime] Meer info 2 gigabyte datalimiet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WTF

Dat dacht ik toen ik Wanadoo een e-mail had gestuurd waarin ik vroeg over meer info over de 2 gigabyte 'datalimiet':
> Hallo Wanadoo,
>
> Graag zou ik van jullie het volgende willen weten:
>
> Ik heb een Wanadoo Hometime abbo, en hoor iets over een 2 gigabyte
> dataverkeer limiet.
>
> 1. Hoe kan ik dit dataverkeer zien? (m.a.w. hoeveel van die 2 gig heb ik
> nog over?)
> 2. Krijg ik een waarschuwing als ik bijvoorbeeld op 1,5 gig ben?
>
>
> Of geld deze 2 gigabyte/maand alleen voor de homepage?

*knip knip*

U kunt nergens terug vinden hoeveel gig er al gedownload is, dat moet u
zelf bijhouden. Er wordt niet streng op gelet maar u moet wel in de gaten
houden dat u niet over de 2 gig komt. Mocht het een keer voorkomen dat u
over de 2 gig zit wordt daar verder niet sreng naar gekeken. Als u gewoon
het limiet van 2 gig bijhoudt dan is het gewoon goed.

Met vriendelijke groeten,
Samira Boulahcen

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
Maar ik heb ik gehoort dat je bijv. de 20ste lid bent geworden, dat je dat maar (30-20=10 10/30=) 33% van het maand bedrag betaald, maar dan ook maar (0,33x2000=) 667 MB kan downen :?

Terwijl is pas een week lid ben al al 1,5 gig heb gedownload :(. Terwijl ik maar iets van 500 MB mag, dus als ik pech heb, 350 piek boete :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 30 september 2001 12:42 schreef Milenco het volgende:
Maar ik heb ik gehoort dat je bijv. de 20ste lid bent geworden, dat je dat maar (30-20=10 10/30=) 33% van het maand bedrag betaald, maar dan ook maar (0,33x2000=) 667 MB kan downen :?

Terwijl is pas een week lid ben al al 1,5 gig heb gedownload :(. Terwijl ik maar iets van 500 MB mag, dus als ik pech heb, 350 piek boete :(
:?

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
STel je bent de 20ste lid geworden. Dat is 2/3 van de maand. Je kan er dus nog maar 1 derde van de maand op (die 10 dagen). Dan laat wannadoo je ook maar 1/3 van het abbo geld dokken. Maar dan geld ook dat je maar 1/3 van de datalimiet mag gebruiken.

Nu een beetje meer duidelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Ja daaaaaag ! :P

Ik dus ook iets van de 20e... maar zit nu dus ook al vrolijk te leechen, onder het motto van 'nog ff voordat er een nieuwe maand begint' :P

Ben sowieso de 1 gig al voorbij... denk dat ik wel aan de 1500 kom ofzo.

Wanadoo heeft dit kunnen verw8en, want veel grote bestanden downloadde ik eerder niet, en nu laat ik 'm gewoon 's nachts ff een queue downloaden van +- 250 mb (ja non-modemers...lach maar , ik weet dat dat nix is voor jullie :P )

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb net veel gelezen over die 2 gigabyte per maand als maximum. Nu weet ik bijna niks over internet, dus ook niet over hoeveel 2 gigabyte is.

1. Nu is mijn vraag aan jullie hoeveel gigabyte ik gebruik als ik gewoon internet (zeg 60 uur per maand). Dat wil zeggen website bezoeken en e-mail downloaden op Outlook, geen downloads van muziek of games?

2. Op welke url kan ik een (gratis) programmaatje downloaden die het aantal gebruikte gigabytes bij houdt?

Groetjes,

Roald G.

p.s: ik heb een gewone analoge verbinding.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

je blijft ruimschoots binnen de limiet

DU-meter: http://www.dumeter.com/

hmmz

Verwijderd

Volgens mij meet DUmeter voor ALLE ISP's waarmee je inbeld toch ?.

schiet ik ook niks mee op :( :/
Pagina: 1