Toon posts:

Welke speakers voor een leuke prijs???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeeej,

Ik zoek dus een leuk speaker setje, maar ik heb hier niet echt verstand van dus vraag me af of ik wel toe ben aan vernieuwing ik heb nu boxen van 80 watt en dat is toch wel aardig zou ik denken.
Maar zijn er nog leuke speakers te koop voor een prijs onder de 150 en zo ja welke?
Ik heb een Creative SoundBlaster PCI

Graag wat info

THANX

Verwijderd

labtec is wel mooi voor zo'n prijs

zoals de lcs-2414(f113) of de lcs 2514 (f159), en je hebt nog wel meer modelen voor onde de 150

heb zelf de labtec-apx4620 voor 200 gehaald en die geven ook heel goed geluid, vinden de buren >:)

Verwijderd

Topicstarter
Jep is een leuke prijs maar ik vind ze er niet echt mooi uit zien!

NOg andere leuke?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35
klopt ik kon kiezen tussen die labtec en de philips A2.3 Compact power.

bij die philips serie heb je ze net zoals de labtec met 2 en 4 sattelietjes.

ik heb nu de philips. Fl. 95,=

kijk eens hier.

dat is dat topic. :)

Verwijderd

Topicstarter
Mwa nice maar ja zijn dit de enige goede of zijn er nog wel meer?

Verwijderd

ga de rommel markt af en koop gewoon een simpelen versterker en een paar speakers
dan heb je altijd goed geluid
ben je waarscheinlijk even veel kwijd

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 11:58
kijk eens naar de creative setjes. de fps1500 is een leuk setje voor weinig geld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denke om de volgende de nemen:

www.gistron.com

dan onderdelen
dan multimedia
dan speakers
en dan die wavemaster 550 W

Is dat een beetje goede kwaliteit want het gaat mij om de kwaliteit ze hoeven niet perse heel mooi te zijn, iemand die het weet?

Verwijderd

Topicstarter
Nou wat denken jullie ervan :P

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 30 september 2001 17:31 schreef kruitje het volgende:
Ik zit eraan te denke om de volgende de nemen:

www.gistron.com

dan onderdelen
dan multimedia
dan speakers
en dan die wavemaster 550 W

Is dat een beetje goede kwaliteit want het gaat mij om de kwaliteit ze hoeven niet perse heel mooi te zijn, iemand die het weet?
hoeveelheid Watt zegt vrijwel niks over de geluidskwaliteit van de set. Je kan beter ergens een leuke winkel binnenstappen en een paar setjes beluisteren. Over het algemeen hebben Creative setjes een slechte prijs/kwaliteitverhouding, dwz voor hetzelfde geld kan je betere setjes krijgen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35
ziet er wel goed uit ja, zelf hou ik er wel van om het geluid te horen :)

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 12:19

robhof

Lembongan view

Heb twee weken geleden m'n systeem bij Gistron gekocht, maar gewacht met de speakers, vond er niet veel bij staan. Die Wavemaster ziet er aardig uit, maar of het ook goed klinkt, weet ik niet. Ben pas bij Vobis geweest en daar hebben ze verschillende Labtec speakers en Altec Lansing in verschillende prijsklassen. Heb de Labtec 2414 gehoord en die klonk erg goed. Zou daar gewoon even gaan luisteren. Succes!

Verwijderd

De Trust Sound Wave 1000 3D Plus! zijn wel hele mooie speakers voor jou budget. :) Mooie kwalietijd en zien er ook nog mooi uit. succes met je keuze! ;)

• sharkzor
Op zondag 30 september 2001 18:52 schreef dreeke het volgende:

[..]

hoeveelheid Watt zegt vrijwel niks over de geluidskwaliteit van de set. Je kan beter ergens een leuke winkel binnenstappen en een paar setjes beluisteren. Over het algemeen hebben Creative setjes een slechte prijs/kwaliteitverhouding, dwz voor hetzelfde geld kan je betere setjes krijgen.
doe mij dan maar een mooi alternatief voor de dtt2200.
moet 4.1 zijn en niet duurder dan 300 en er mooi uitzien.
ik heb ze nog niet gezien...
fps2000 was het setje wat ik wilde hebben, alleen die dingen worden dus niet meer gemaakt :(

Verwijderd

Topicstarter
Maar voor die prijs zoudden jullie dan die Wavemaster kopen want het gaat mij niet echt om mooi ik wil gewoon lekker geluid voor muziek en films ik hoef niet het allerbeste dus wat zoudden jullie doen?

• sharkzor
Op zondag 30 september 2001 21:58 schreef kruitje het volgende:
Maar voor die prijs zoudden jullie dan die Wavemaster kopen want het gaat mij niet echt om mooi ik wil gewoon lekker geluid voor muziek en films ik hoef niet het allerbeste dus wat zoudden jullie doen?
die 550 wat zegt natuurlijk niks. da's pmpo.
ik heb ook nog ergens super kleine boxjes waar niks uit komt en daar staat 100wat op. kijk liever naar een rms waarde, dat is iets betrouwbaarder.

Verwijderd

Lol ja ;), me marshall 100watt gitaartop blaast echt heel me huis weg en me 300 watt pc boxjes hoor je bijna niet :) kijk naar de rms waarde (300 watt boxjes waren iets van 20 watt rms ofzoow) omdat de marshall 100 wat buizen is is hij rms veel meer dan 100 watt

Verwijderd

Topicstarter
En wat is de RMS waarde bij die ik op het oog heb en voor die prijs zoudden jullie ze dan kopen want wat ik bedoel ik hoef niet het beste maar wil gewoon beetje aardig geluid hebben met mp3 en films.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Bij Xenon is momenteel de creative FPS 1000 in de aanbieding.
Redelijk mooi setje ket 4 speakers + sub. Het is natuurlijk geen wereldsysteem maar er komt geluid uit en je hebt surround voor maar 99,-

Divide and conquer.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok maar ik ga een grote bestelling plaatsen bij gistron dus is het handig om veel in 1 x bij hun te bestellen :P

Raden jullie me dan sterk af om NIET die speakers te nemen of is het toch wel een leuk setje?

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
speakers kan je niet op getallen kopen maar daar moet je echt zelf naar gaan luisteren.
ook kan je niet altijd afgaan op de beoordeling van een ander,

t zelfde als bij bier: de 1 zweer bij heineken en de ander bij palm.

oftewel smaken verschillen

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok dat is zo maar deze kan ik niet op geluid gaan kopen :P Dus als je het zo ziet zou je ze dan nemen of niet voor die prijs?

Verwijderd

Topicstarter
Nou jongens laat me niet in de steek :P
Pagina: 1