Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

vaag UT probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Ik heb sinds mijn nieuwe config een vaag probleem met UT. Als ik het net geinstalleerd dan draait het perfect, kan alles veranderen en tunen, gaat allemaal goed. Spelletje afsluiten, opnieuw opstarten, geen probleem. het probleem ontstaat als ik de PC uit heb gezet of opnieuw opgestart, en probeer UT op te starten, begint de ellende. Ik krijg onmiddelijk een Critical error, meestal een file insertion error, en UT is met geen mogelijkheid meer op te starten, ook niet in safe mode. Ik heb weinig zin om steeds opnieuw te installeren. De demo draait echter zonder problemen?? dus aan de config kan het volgens mij niet echt liggen??

PC

Asus p3c2000 moederbord (rev1.02)
Pentium3 700e
192 MB pc100 SDram
8,4 UDMA66
6,4 UDMA33
soundblaster live 1024
Guillemot 3dprophet se
36 speed cd rom

heb dit systeem sinds 2 weken, draait op een verse install van windows 98SE

iemand suggesties??

bvd

Martin

Verwijderd

ritical: appError called:
Critical: Assertion failed: InPos>=0 [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 56]
Critical: Windows GetLastError: The operation completed successfully. (0)
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError
Exit: UGalaxyAudioSubsystem::ShutdownAfterError
Exit: UGlideRenderDevice::ShutdownAfterError
Critical: FArchiveFileReader::Seek
Critical: ULinkerLoad::Seek
Critical: FUnrealfileSummary<<
Critical: LoadSummary
Critical: ULinkerLoad::ULinkerLoad
Critical: UObject::GetPackageLinker
Critical: ULinkerLoad::VerifyImport
Critical: ValidateImports
Critical: ULinkerLoad::Verify
Critical: ULinkerLoad::ULinkerLoad
Critical: UObject::GetPackageLinker
Critical: UObject::StaticLoadObject
Critical: (Engine.Texture DM-Barricade.Screenshot NULL)
Critical: UObject: :ProcessEvent
Critical: (UTConsole Transient.UTConsole0, Function UTMenu.UTConsole.UWindow.KeyEvent)
Critical: UEngine::InputEvent
Critical: UWindowsViewport::CauseInputEvent
Critical: WM_BUTTONUP
Critical: UWindowsViewport::ViewportWndProc
Critical: WWindow::StaticProc
Critical: DispatchMessage
Critical: 00000414 514
Critical: MessagePump
Critical: MainLoop
Exit: Exiting.
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 04/05/00 16:41:58
:(
Dit is bij een systeem van een vriend van mij
Hij start op en ik doe practice session en hij vliegt eruit.
Ik had eerst een backup versie geinstalleerd. Ik dacht, het ligt daaraan. Toen de originele en de fout blijft....AARGH....zelfs met de originele cd :(

config:
- Abit mobo
- 200mhz MMX pentium1
- 64 mb sdram (66mhz)
- 2gb Seagate HD
- Win98se / Win95.c (geen dualboot..beide OS deden het niet
- VoodooII Procomp 3dfx DirectX7 Driver
- Diamond Stealth 2240pro 2 mb (standaard driver)

Verwijderd

Topicstarter
Deze melding lijkt er verdacht veel op ja. Het heeft dus niets met de geforce te maken, wat ik eerst dacht. Zou een windowsfoutje kunnen zijn, toch??

Klote dat ie het met origineel niet doet, laak nou net een originele cd gehaald hebben, had van vriend erop gezet en gespeeld met backup, nu maar zelf gekocht. Ben benieuwd of dat bij mij wel lukt dan??

Ben in paar weken tijd ernstig verslaafd geraakt aan UT, is ook een van de redenen waarom ik mijn systeem heb geupgrade :( moet het wel werken natuurlijk

Verwijderd

Eerst dacht ik dat er misschien files van de "foute" versie op de schijf waren blijven staan.......paranoia misschien maar je weet het niet..

misschien ligt het aan de voodooII / DirectX 7 ofzo

TIS FUCKING IRRITANT :(

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Je gebruikt de DirectX van de orignele CD ? Ik heb wel eens gehoord dat namelijk 7a nog wel eens wat foutjes gaf.

Het lijkt erop dat het probleem wordt veroorzaakt door iets in de registry -denk ik-, omdat je het wel allemaal perfect kan spelen als je het net geinstalleerd hebt. Als je dan opnieuw opstart wordt de (veranderde) registry opnieuw geladen. Je kan dat -denk ik- checken door UT nog een keer te installeren zonder te deinstalleren (dus de regkeys worden niet verwijderd), als je dan UT opstart zou die het gelijk al niet meer moeten doen (klinkt een beetje vaag en dat is het ook).

oh, ik zag net op de unreal technolgie site dit. De bovenste bug lijkt er wel wat op met die 'Assertion failed'.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Martin & the Milkman, volgens mij hebben jullie dezelfde fout. Het probleem is dat er 1 bestand is dat beschadigd is. the Milkman: volgens mij is er een texture of map verneukt en bij martin weet ik niet welk bestand.

Milkman, hele goede, backup geinstalleerd :p , sorry maar C-Dilla maakt het niet mogelijk om een CD goed te kopieren, alleen bestand voor bestand, en dan accepteerd UT de CD niet. maar goed, het zal wel allemaal ok zijn. Heb je wel een full install gedaan want C-Dilla zorgt er weel eens voor dat bestanden niet goed gelezen worden vanaf de CD bij het laden van UT (C-Dilla stinkt :r).

Martin, als je ff de bovenste deel van de error hier neer zet hebben we er misschien wat meer aan. (hoeft niet de hele history, alleen bovenste deel)

Verwijderd

Het erge is dat ik het originele spel heb. En als ik het aan iemand wil laten zien heb ik geen zin om mijn eigen cd mee te zeulen.

Oja als ik de "foute" versie nu UNINSTALL. En met de originele cd install. zijn er dan geen verwijzingen dat er een foute cd is gebruikt.

En die verminking, ligt dat aan de CD of aan de CDROMLEZER ?

Verwijderd

Al een van de uitgebrachte patches geprobeerd? 4.13 bv

Verwijderd

Eh ja die patches maakt niks uit. Hij moet gewoon out of the box werken.

En ik kan maar 1 soort install doen

• elmuerte
Als je gewoon een clean install van de originele CD doet zijn als het goed is alle bestanden goed gekopieert. Het zou dan gewoon moeten werken.
En patch 413 levert alleen meer problemen bij lezen. Mijn UT cd's spinde al niet zo goed bij 405 en daar voor, maar sinds 413 is de CD protectie alweer geupdate en nu doet hij behoorlijk vervelend in m'n IDE cd-rom speler. Bij m'n SCSI branden pakt hij 'm beter.

Verwijderd

Ik neem aan dat je na een automatische uninstall ook nog even de map Unrealtournament handmatig verwijderd. Anders blijven er toch bestanden achter, die de automatische uninstall niet verwijderd.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien inderdaad een map verneukt, als ik de opstart map verander in tournament.ini, doet ie het opeens weer wel??

Dit vereist nader onderzoek, ik kom er nog op terug :) in ieder geval kan ik nu weer ff UTen :)

• elmuerte
CityIntro.unr verkeunt, ach maakt niet veel uit, als je hem 1 keer gezien hebt boeti het niet echt meer.
Pagina: 1