Toon posts:

Realistisch auto spel

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een titel van een spel waarin je realistisch auto kan rijden? met een KOPPELING maar ook andere realisme?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

is NFS5 niet goed genoeg (meer) :)

sorry voor de dubbele post

Elect a clown, expect a circus.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

is NFS5 niet goed genoeg (meer)? :)

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Hoe wou je een koppeling doen? een pedalen-set heeft maar 2 pedalen en een keyboard is niet analoog, bovendien zal je IMHO nooit echt het gevoel zullen krijgen in een auto te zitten (geen echte feedback van de auto) achter een beeldscherm

Verwijderd

Topicstarter
Heel goed jongens, snelle reactie

nfs5 vind ik errug koewl ;) nog steeds maar ik vroeg me dus af of er niets is wat ECHT realistisch is in de vorm van een koppeling etc......

Er is VAST wel een spelletje of niet?

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
TOCA of TOCA2.... bes moeilijk.... wel vet kewl.... moet je wel 3d kaart hebben, en wel beetje goeie.... :)

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-12-2025

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Het is geen nieuwe meer maar viper racing het een koppeling, niet dat het nodig is want je hebt je klauwen al vol om dat ding op de weg te houden, het ziet er niet super uit maar het is wel verdomde realistisch, wat je aan je setup verandert merk je dus ook. maar wat ik al zei, het is een oudje :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Viper Racing is inderdaad erg realistisch. Het is niet meer het nieuwste spel maar het ziet er zeker niet slecht uit.
Je kunt van alles instellen zoals de koppeling, lichte/zware ABS, tractioncontrol etc. Met het toetsenbord kun je de koppeling dan wel niet op laten komen; je schokt wat weg, maar ik had mn thrustmaster T1 sturtje (zonder pedalen) er es op gezet en 1 van de 2 "pedalen" (aan het stuurtje) ingesteld als koppeling en dan werkt het nog realistischer.

Ik speel het spel nu nog steeds heel vaak. Het is alleen jammer dat er zo weinig circuits zijn. (zijn die misschien ergens te downloaden??)

Verwijderd

NFS sucks, dat spel is gewoon vol op het gaspedaal en pacen maar. Je kunt niet van de routes af enz. Ik vind (vond) driver een cool spel, maar de gameplay van Carmageddon blijft (bleef) het beste

Grtz Sn@ke

Verwijderd

NFS zuigt inderdaad , maar de demo van NFS 5 valt me eigenlijk best mee . Anyway deel 2/3/4 is bagger . Wegedrag van een op hol geslagen stoomstrijkijzer .

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Gran turismo 1 of 2, is wel een playstation spel, dus moet je emulatortje hebben

Meest realistische spel, wat ik ooit gespeeld, in de handleiding leggen ze slippen e.d. ook uit alsof je in een echte auto aan het rijden bent

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
NFS 1 was een simulatie. NFS 2,3 en 4 waren arcade. Nogal logisch dat het weggedrag van de auto's te wensen overlaat. In nfs 5 is EA weer overgestapt naar simulatie. Althans, dat proberen ze en dat is ze naar mijn mening ook gelukt.

• schumacher
  • Laatst online: 21-02 21:21
Probeer het spel Grand Prix Legends eens. Het spel is niet meer de nieuwste en de graphics zijn ook niet van topkwaliteit, maar als je zelf schakelt heb je wel een koppeling. (deze hoef je trouwens niet te gebruiken ;))
Het rijden is verder ook erg realistisch.

Verwijderd

Realistisch F1: F1-2000
Realistisch Rally: Rally Championship 2000
Beuken in de stad met verkeer en voetgangers: Midtown Madness.

Geen van deze heeft een koppeling, maar ze zijn wel heel mooi om te zien en spelen goed. Rally2000 is trouwens het beste te spelen met keys.

• Muggie
  • Laatst online: 00:36

Muggie

8 pm

Heel realistisch : der staat een simulator op de oprit, hij is van je pa maar jij mag er lekker mee crossen.

PSN: mug_8pm

• Hoyden
  • Laatst online: 13:02
He DolfM:
Quote:
Rally2000 is trouwens het beste te spelen met keys.

Die is dus echt niet zo he..
Ik heb een Logitech FF stuur en dat gaat dus echt wel beter dan met keyboard...
Keyboard gaat direct links/rechts, stuur niet!!

• Daan
  • Laatst online: 08:07
F1 2000 roeleert wel ja...
NFS5 trouwens ook..
Pagina: 1