Probleem? Geheugen op ms8817 matig over te klokken

Pagina: 1
Acties:

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 23:59
He luitjes/luitinnen

Ik heb een poosje een geforce2mx van MSI (zie boven, en onder) draaien, en nu ben ik eens bezig geweest met wat grensverkennende en ~verleggende bezigheden... >:) Maar nu ben ik er achtergekomen dat mijn geheugen om de een of andere reden maar tot de 185Mhz wil, en daarna artifacts begint te vertonen. :r
Mijn core kan zonder problemem op 235 (std 167 geloof ik) draaien, met gelapte (platgeschuurde) blorb. :+ Iemand een idee hoe dit zit? ga het nog eens proberen met wat sinkjes op mn chippies, maar moet ik eerst gaan zagen :P
Alvast tnx!

Bram

• bramseltje
Hmm, zojuist ff doorgezaagde originele gf heatsink op m'n mem geplakt. Niks! :( :r :( :r (gas geven swa! Oh nee, das wat anders:9) AGP voltage omhaag werkt ook al niet. Iemand ideeen over? ken ie ze aan mij melden :P ;)

<edit>
stomme smileys >:)
</edit>

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Niet elk geheugen of elke proc wil even ver... je kunt het proberen met meer koeling, maar als je bij 185 al artifacts krijgt... dan geef ik je niet veel kan op veel meer.

• bramseltje
:'( Nou ja pech dan.
Iemand trouwens een idee wat het effect van het verlagen van de latency (via powerstrip) kan zijn? Zou dat bv. enige fps of 3dmarks kunnen schelen? :?