Toon posts:

Vast in SoF (nu al )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij mischien een hint geven om het Kosovo 2 level door te komen, ik kom alleen door wat kleine deuren, maar de grote deuren zijn allemaal "locked", moet er mischien iets worden opgeblazen en zo ja, wat ?

Ik weet het, erg zwak, maar ben al twee avonden aan het rondlopen en kom go#*#%^%^%me
niet verder !

Verwijderd

Iets specifieker graag. Bedoel je in het begin van het level?
Of aan het eind? Noem ff wat kenmerken van het gebied waar je vast zit...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, iets specifieker,volgens mij is het redelijk achter in het level: ik sta op een "weg" een paar meter boven de grond (met een witte streep in het midden) ,ik kwam daar door een gewone deur, en als je die deur door loopt dan is rechts gelijk een grote "garage" deur, je loopt dan naar links de hoek om ,aan het eind van deze "weg" is weer een garage deur. Net voor die grote deur is rechts een grote krater geslagen (stuk weg kapot en een stuk hek ) Als je hier naar beneden kijkt zie je een grote ruimte waar je eerder hebt gelopen (soort water afvoer ruimte,komen paar meter boven de grond 2 rioolpijpen op uit) Ik heb geprobeerd over deze krater naar de andere kant van het hek te springen, maar ik denk dat ik eerder in het level iets over het hoofd heb gezien !

Nou hier kom ik dus niet verder :( Ik hoop dat dit je bekend voor komt en dat je me kunt helpen, bedankt alvast!

Verwijderd

Ik zal vanavond even kijken. Ik ben net voor de 2e keer in dat level maar moet nu eerst werken...

Verwijderd

Je moet daar op/in een van die rioolpijpen springen (de linker). dan bukken en er door verder kruipen (door die rioolbuis dus he, duh :) )

suc6 ermee :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke thnx, ga ik nu gelijk proberen !

Verwijderd

dang , hij was me voor.. nou ja,

suc6 ermee !

:)

Verwijderd

weet iemand hoe je in die buis komt :)

ik kom er echt niet in :( .... lame he :'(

Verwijderd

Is toch niet zo moeilijk? Gewoon op die buis springen en dan bukken.......

Enne...... sorry scope ;)

Verwijderd

hehe np..

;)

Verwijderd

Topicstarter
Oke gevonden ! Dom he, maar ja als je te lang in een level blijft hangen, ga je van alles over het hoofd zien.

Bedankt !

Verwijderd

heb hem net een half uur geleden uitgespeeld, wel snel man ik dacht dat dit spel anders was maar drie dagen en ik had hem al uitgespeeld, nouja wachten we maar weer op een nieuwe.
ps voor de smartasses hier, nee ik had hem niet op easy ofzo staan.
Haie, wel te gek spel heheeh
Pagina: 1