"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Voor je gaat schreeuwen nee ik weet zeker dat ik een gf3 wil en dat dit een flame is ofzow, it is NOT.
Ik heb zelf ook een gf2, maar ik ga toch eff wachten wat die R8500 allemaal gaat doen..
+ punt is bv standaard dual head enzow...
Verwijderd
Geen koeienhandel hier a.u.b.Op zondag 30 september 2001 11:18 schreef Hielkej het volgende:
wat wil je ervoor hebben?
Gebruik dan ICQ...
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Het gaat me dus niet om verkopen enzow ik wil het liefst gewoon oversteken en wat bijbetalen.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Op zondag 30 september 2001 11:19 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Geen koeienhandel hier a.u.b.
Gebruik dan ICQ...
Verwijderd
Dan ben je hier verkeerd. Dit is geen http://ruil.tweakers.netOp zondag 30 september 2001 11:21 schreef salutem het volgende:
tsja ben nogal merktrouw en aangezien alles en iedereen nvidia gebruikt blijf ik bij ze ati zal wel niks mee zijn maar laten we het aub ontopic houden de keus is voor mij al gemaakt.
Het gaat me dus niet om verkopen enzow ik wil het liefst gewoon oversteken en wat bijbetalen.
Geachte VD Veen,Op zondag 30 september 2001 11:22 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Dan ben je hier verkeerd. Dit is geen http://ruil.tweakers.net
het is allerminst in mijn intensie om koeienhandel cq ruil circuit op te starten ik ben enkel benieuwd of er een instantie bedrijf bestaat dat aan mijn idee kan voldoen en het is dus een vraag hiernaar en niet naar de ruil.
Mvg
salutjes
Salutem.
Verwijderd
De enige manier is je oude te verkopen en zelf een nieuwe te kopen. Ik denk namelijk dat er ook niemand is die zijn GeForce3 voor een paar tientjes wil ruilen voor een GeForce2, of wel?
Dus vandaar:
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
Gewoon te koop zetten en erbij zetten dat je hem ook wilt ruilen, met bijbetaling, voor een GeForce3.
/edit
Je bent zo 250 piek kwijt aan deze ruilactie, iets wat de GeForce3 t.o.v. je GeForce2 Ultra IMHO niet waard is.
Verwijderd
Hoe stom kan je zijn om je gf2ultras te ruilen voor een gf3, zeker geld teveel ofzo.
Ik bedoel dit niet als flame ofzo hoor, maar ik snap sommige mensen niet.
Houden die gf2ultra en w8 gewoon nog ff een maand of6, dan ga je er tenminste nog een beetje lekker op vooruit, je haalt nu maar weinig rendement hoor.
Je houd het vast nog wel uit tot de gf4 en radeon3 er zijn toch???
ik ben ook wel geinteresseert in je kaart, email mij met je prijs..
ALs ik dan schrijf dat ik maar 4000 puntjes haal met 3dmark2001 in de default config wat doe ik dan verkeerd ?Op zondag 30 september 2001 12:31 schreef ExiRana het volgende:
Ik zou die Geforce II Ultra houden. Maakt maar weinig verschil met de Geforce III.
Ik neem aan dat dat hoger kan.
Enne al die optimized games voor de gf3 die zijn er toch al ?
Ben ook een beetje dom geweest.....Op zondag 30 september 2001 14:01 schreef ThunderBee het volgende:
Wat zijn sommige mensen snel ontevreden zeg.
Hoe stom kan je zijn om je gf2ultras te ruilen voor een gf3, zeker geld teveel ofzo.
Ik bedoel dit niet als flame ofzo hoor, maar ik snap sommige mensen niet.
Houden die gf2ultra en w8 gewoon nog ff een maand of6, dan ga je er tenminste nog een beetje lekker op vooruit, je haalt nu maar weinig rendement hoor.
Je houd het vast nog wel uit tot de gf4 en radeon3 er zijn toch???
als ik je mail had...Op zondag 30 september 2001 18:53 schreef Kev0867 het volgende:
probeer ibazar of marktplaats ofzo
ik ben ook wel geinteresseert in je kaart, email mij met je prijs..
tja ff weergeven nu, was het vergeten..Op zondag 30 september 2001 22:27 schreef salutem het volgende:
[..]
als ik je mail had...
Verwijderd
Ach, echt maar 4000 puntes? Ik haal ongeveer 2000 puntjes, nog niet eens denk ik. En ik ben hardstikke tevreden! Waarom zou je die Geforce II Ultra willen ruilen voor een Geforce III? Ik kijk naar de testen en zie dan de Geforce II Ultra in bijna elke game sneller is dan de Geforce III! Je gaat er denk ik met de kwalietijd achteruit, je ruilt je mooie 250MHz core van die Ultra zomaar in voor een 200MHz coren van de Geforce III. Ik zou je dom vinden als je die ruil maakt! Maar je moet het zelf maar weten.Op zondag 30 september 2001 22:22 schreef salutem het volgende:
[..]
ALs ik dan schrijf dat ik maar 4000 puntjes haal met 3dmark2001 in de default config wat doe ik dan verkeerd ?
Ik neem aan dat dat hoger kan.
Enne al die optimized games voor de gf3 die zijn er toch al ?
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
[/quote]Op maandag 01 oktober 2001 08:38 schreef Professor_Botje het volgende:
iets terug in het Emailtje zecht i dat i niet weet vat voor G-F2 het is en hier geeft hij weer precies aan welke enz.
yep op http://www.comptechworld.nl/winkel_prijslijst_vk.shtml
staat ie voor 929 ex verzend kosten nieuw dus dan is jouw 300 wel heel erg laag.
LEADTEK GEFORCE 2 GTS ULTRA 64 MB Retail 929
----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Sunday, September 30, 2001 10:33 PM
Subject: Re: ff zo yahoo werkt bagger
het is dus wel een G-F2 GTS met 64Mb?
tja 300 gulden?
groetjes Joop
From:
To:
Sent: Sunday, September 30, 2001 10:07 PM
klopt alleen is het geen van beide hij word nu bijna niet meer verkocht aangezien de gf3 64 mb em vervangt op sommige sites staat ie nog wel er is maar een GF2 64mb Ultra ooit op de markt geweest dus daar kan het niet aan liggen en die is dus nu nog te koop voor z' on plus minus 950,- maar kijk zelf maar even wat je voor een 2e hands over hebt.
From: "Prof. Botje {Tilburg}" ( Joop Sterke )
To: salutem ; Prof. Botje {Tilburg} ( Joop Sterke )
Sent: Sunday, September 30, 2001 4:42 PM
sorry maar dan haal ik liever een G-F3 voor dat geld met 32Mb
Gwzien Price watsh:
Chaintech GeForce 2-GTS-Pro 64 Mb DDR TV-Out FL 371,-
Dus ik snap dat je hem voor veel geld wil verkopen maar als je het niet zeker weet kan het dus ook een
G-F2 MX 200 met 64Mb zijn die veeel slomer is
Chaintech GeForce2 MX200 64MB FL 175,-
vandaar dus...
kan je niet ff een plaatje maken of scan ff die kaart in
Groetjes
From:
To:
Sent: Sunday, September 30, 2001 3:52 PM
Subject: ff zo yahoo werkt bagger
het is een OEM kaart uit een dell machine en voor zover ik weet is het een GF2 64 MB DDR Ultra kaart die nu voor z'on 950,- nieuw te koop zijn.
--- ******* wrote:
> Hoi musashi,
>
> Onderstaand mailtje is een reaktie op jouw Vraag &
> Aanbod advertentie op Tweakers.net:
> http://www.tweakers.net/aanbod/24788
> ----------------------------------------------------------------------------
>
> wat voor GF-2 is het?
>
> GTS? 32/64Mb Merk
> plaatje of site enz.?
> Groetjes
>
> --------------------------------------
> >Ik wil de GF2 het liefst met bijbetaling ruilen
> tegen een GF3 Maar TEAB kan de GF2 ook gewoon
> verkocht worden.
> --------------------------------------
>
Op zondag 30 september 2001 11:15 schreef salutem het volgende:
Dag masters of image !
'k heb dus een 64 mb gf2 ultra oem. Zonder extra fratsen zoals tv out bv wel met een dual out analoog en digi voor lcd
en ik zou dus eigenlijk best wel heel graag een GF3 hebben aangezien ik er alleen maar lof over hoor.
Ik weet niet waar of hoe ik m'n oude kan inruilen en evt. wat bij betalen om dan een gf3 te krijgen.
Heeft iemand een idee waar dit kan en of dit kan ?
Alvast bedankt.
Graag gedaan BOTJE !
m'n ad op t.net was ook niet ok in de eerste instantie ging ook om de aankoop van een gf3 en had dus mijn gf2 niet goed beschreven maar dat je daar nu gelijk onze mail conv. voor moet gaan posten ??
Sneu !
Exirana thanks for answering !!!Op maandag 01 oktober 2001 08:15 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ach, echt maar 4000 puntes? Ik haal ongeveer 2000 puntjes, nog niet eens denk ik. En ik ben hardstikke tevreden! Waarom zou je die Geforce II Ultra willen ruilen voor een Geforce III? Ik kijk naar de testen en zie dan de Geforce II Ultra in bijna elke game sneller is dan de Geforce III! Je gaat er denk ik met de kwalietijd achteruit, je ruilt je mooie 250MHz core van die Ultra zomaar in voor een 200MHz coren van de Geforce III. Ik zou je dom vinden als je die ruil maakt! Maar je moet het zelf maar weten.
kweet nu dus dat ik eigenlijk een prima kaartje heb en dat ik em beter kan houden !
Ben zelf niet z'on held in hardware specs.
Bedankt voor je advies en ik ga dan maar heel blij wezen met m'n ultra.
SLOTJE.
Sorry kev heb me bedacht ik moet erg blij wezen !Op maandag 01 oktober 2001 07:00 schreef Kev0867 het volgende:
[..]
tja ff weergeven nu, was het vergeten..
ok nix aan te doen..Op maandag 01 oktober 2001 11:03 schreef salutem het volgende:
[..]
Sorry kev heb me bedacht ik moet erg blij wezen !