Toon posts:

Adsl storing ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik net adsl binnen, aangesloten, werkt allemaal goed, router eraan enzo, en dan opeens viel de connectie weg, voor iedereen die op de router zat.

Dus ik doe me pc rechtstreeks op de adsl modem, en probeer zo in te bellen, dan blijft ie hangen bij verifying username and password, en dan gaat ie niet verder en geeft ie een error, iets met ppp of pptp dacht ik.

het line sync lampje brand ook gewoon zoals het hoort, alles... maar toch nokte me connectie er zomaar mee.

heeft iemand dit ook gehad? en weet iemand er een oplossing voor? :)

Verwijderd

Topicstarter
daarbij wou ik zeggen dat ik gewoon via me ethernet eraan vast zit, geen usb of iets dergelijks, en dat het fast adsl is, misschien dat dat de nodige info is om het probleem op te lossen :p

Verwijderd

Als ie daar blijft hangen check dan wel ff of je Netwerk kaart goed is ingesteld

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is het niet, want de router lukte het ook al niet te connecten,

het zat allemaal goed, en na 6 uur ofzo verbrak de connectie opeens, zomaar...
voor iedereen die op de router zat
dus al waren mijn netwerkkaart instellingen fout, zou de rest op de router er niks van moeten merken

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is spontaan verholpen
olé :)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb ik ook wel eens gehad..... Ik heb toen naar de KPN gebeld...waar ze me nog even het verkeerde helpdesk-nummer doorgaven, waarna ik vrolijk 1,5 uur in de wacht heb mogen zitten, om vervolgens te horen te krijgen dat ik een ander nummer moest bellen, omdat ze me het antwoord niet MOCHTEN geven (ze wisten t wel maar mochten t niet zeggen....:? )maar enniewee, t komt erop neer dat ik mn modem uit een aan moest zetten.....toen werkte t weer....zit nu zo'n 5 maanden zonder enige storing verder op t net :D

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
het valt nu weer spontaan uit :(((

zomaar na een bepaalde tijd kan ik voor een bepaalde tijd niet internetten

echt superirritant

en me line sync enzo brand gewoon groen

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg dus error 721
en bij more info staat er dat er geen PPP connectie tot stand gebracht kon worden

weet iemand hoe ik dit oplos?

Verwijderd

nee :p

Verwijderd

edit:
tweakers is een beetje brak ofzo??

Verwijderd

Is het niet zo dat ingesteld staat dat er na zoveel uur/minuten de verbinding uitvalt als er geen dataverkeer is?

p.s. als je na 6 uur wordt disconnect kan dat ook aan je provider liggen.

/me heeft hier een Soft Router met winroute op adsl xs4all basic en heeft meestal een line uptime van 898 uur :-)
dat roeleert zeker

Verwijderd

Topicstarter
eh niet echt, was wat aan het downloaden met 107 kbs dus das zo'n beetje de max dataverkeer

en het is heel willekeurig wanneer het uitvalt... zaterdag vanaf 24:00 tot zondag 14:00, maandag van 11:45 tot 13:00
en gisteren sinds 10:15 en nu is het nog steeds down
Pagina: 1