Op zondag 30 september 2001 12:11 schreef Exirion het volgende:
[..]
Bovendien is er al een tijdje een regel dat in topics in LA mensen die er geen bal mee te maken hebben, zich buiten de discussies moeten houden. Waarom staat er al een waslijst aan reacties voordat er ook maar 1 crewlid heeft gereageerd?
Dat vraag ik me soms ook weleens af...
Jack Flushell heeft een probleem met KixAss456' random usericon. Hij heeft ze zo gemaakt dat eenieder die er wat in wil zien, datgene erin kan zien. <font size="1">(vage zin, ik weet het, maat hij klopt wel)</font>
Jack-> Waarom heb je van de "bewijzen" niet even de URL gechecked en hierin gepost? Je flame richting Hiro Shima was nou niet echt eeen geweldige actie te noemen, maar daar is Traag al op ingegaan.
Verder is het inderdaad duidelijk dat er meer dwarszit dan alleen een usericon en een username.
Hiro Shima-> die opmerking was niet nodig geweest.
Over de bewuste icons: vooral de bovenste in KixAss456' post is bijzonder suggestief: persoonlijk zou ik het op prijs stellen als daar wat anders voor zou komen, maar met de rest heb ik weinig moeite.
Poohbeer-> maybe: maar in dit geval zouden vooral de crew, KixAss456 en Jack Flushell hierin horen te reageren.