Ik zie op de site van LinkSys dat de BETA MXStream release 6 firmware is te downloaden.
http://www.linksys.nl/mxstrrel6.zip
Heeft iemand het al uitgeprobeerd?
http://www.linksys.nl/mxstrrel6.zip
Heeft iemand het al uitgeprobeerd?
Ik wil het wel eens voor je proberen. Als jij die firmware installeerd kan je hem hier testen. Mag aannemen dat die nieuwe firmware ondersteuning geeft voor MXStream én Chello. Dus dan kan er niks misgaan. Toch?
Goed planOp zondag 07 oktober 2001 01:24 schreef boekenbon het volgende:
Ik wil het wel eens voor je proberen. Als jij die firmware installeerd kan je hem hier testen. Mag aannemen dat die nieuwe firmware ondersteuning geeft voor MXStream én Chello. Dus dan kan er niks misgaan. Toch?
Ik wil naar ADSL en zeker weten dat het lukt met deze router. Kostenplaatje hè.
Verwijderd
Ga naar [link]http:\\www.adsl.nl[\link]
klik daaronderaan op de zykel link daar staan de compatible routers met mxstream.
klik daaronderaan op de zykel link daar staan de compatible routers met mxstream.
Verwijderd
Met de nieuwe firmware (beta 6) werkt de linksys router bij mij goed. Ik heb de 4 oktober een verbinding gemaakt met de nieuwe frimware, en deze verbinding gebruik ik op dit moment nog (het is nu 9-10). Ik heb 'um flink op zijn donder gegeven (o.a 1 Gb gedownload), en zonder problemen.
Het geduld van de Linksys bezitters lijkt eindelijk te worden beloond.
Kijk, dit is nou goed nieuws! Geen "haperingen... in de connectie" meer? Dit was als ik het goed begrijp het probleem met voorgaande versies.Op dinsdag 09 oktober 2001 21:26 schreef whazenberg het volgende:
Met de nieuwe firmware (beta 6) werkt de linksys router bij mij goed. Ik heb de 4 oktober een verbinding gemaakt met de nieuwe frimware, en deze verbinding gebruik ik op dit moment nog (het is nu 9-10). Ik heb 'um flink op zijn donder gegeven (o.a 1 Gb gedownload), en zonder problemen.
Verwijderd
Nee, geen haperingen.
Met de vorige versies van de firmware viel de connectie na verloop van tijd (uren) weg. Dat is nu niet meer het geval.
Met de vorige versies van de firmware viel de connectie na verloop van tijd (uren) weg. Dat is nu niet meer het geval.
Verwijderd
Na een continue verbinding van 160 uur heb ik de connectie moeten resetten. De verbinding was verbroken, en ik moest de router 'hard' resetten (uit en aan).
Helaas.... misschien was het een incident.
Helaas.... misschien was het een incident.
Toch niet slecht, 160 uur is toch bijna een week. Eén keer in de week resetten valt mee te leven, toch?
Verwijderd
Ik heb van Linksys vernomen dat er veel positieve reacties komen op de nieuwe firmware. Ik ben de eerste die een probleem heeft gemeld.
Verwijderd
De problemen met de Linksys firmware lijken echt te zijn opgelost. Nu langer dan een maand een continue verbinding zonder technische of perfromance problemen.
Kunnen jullie mij A.U.B. uitleggen hoe je dit hebt geflikt?
Ik ben nu alweer een lange tijd aan het klooien en ik heb
even geen idee meer.
Waarschijnlijk doe ik wat fout !
Gisteravond heb ik het geprobeerd met een BEFW11S4 (wireless AP+4 poort switch+ADSL router), opgegeven afgelopen nacht om 03:00.
Vandaag een BEFSR41 V.2 (zelfde maar dan zonder Wireless) meegenomen van mijn werk, maar ook daar krijg ik tot nu toe geen verbinding mee.
Heel veel op het I-net gezocht, mailtje gestuurd naar Linksys (nog geen reactie).
Gebelt met Zonnet (heb mijn mxstream account daar), kan me ook niet helpen. En zit nu met Mxstream aan de telefoon te wachten, maar dat duurt ook alweer 3 kwartier.
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, u word zo spoedig mogelijk geholpen.
(zitten zeker met al die boze klanten aan de phone, over die prijsverhoging
)
help
Ik ben nu alweer een lange tijd aan het klooien en ik heb
even geen idee meer.
Waarschijnlijk doe ik wat fout !
Gisteravond heb ik het geprobeerd met een BEFW11S4 (wireless AP+4 poort switch+ADSL router), opgegeven afgelopen nacht om 03:00.
Vandaag een BEFSR41 V.2 (zelfde maar dan zonder Wireless) meegenomen van mijn werk, maar ook daar krijg ik tot nu toe geen verbinding mee.
Heel veel op het I-net gezocht, mailtje gestuurd naar Linksys (nog geen reactie).
Gebelt met Zonnet (heb mijn mxstream account daar), kan me ook niet helpen. En zit nu met Mxstream aan de telefoon te wachten, maar dat duurt ook alweer 3 kwartier.
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, u word zo spoedig mogelijk geholpen.
(zitten zeker met al die boze klanten aan de phone, over die prijsverhoging
help
Signature?
Soooo, fuck he!
Ik hang nu net op, het gesprek heeft volgens mijn telefoon 72 minuten geduurd.
Ik heb nu een rood oor en ik weet nog niks.
Ik denk dat het probleem zit in het feit dat ik niet weet wat het gateway adres is en ik dit veld dan dus ook leeg laat.
De helpdesk van Mxstream kan me het adres ook niet geven,
en zonnet stuurde me naar mxstream.
Overigs wist de kerel van mxstream nog even te vermelden dat de gateway server van mxstream vorig jaar is afgesloten.
Daarna heb ik maar opgehangen.
Internet zonder gateways ?? (mis ik iets)
Probleem heb ik nog steeds.
En ik baal er flink van. Weet ook niet wie ik de schuld moet geven van mijn ellende op dit moment. Mezelf omdat ik het niet goed doe, of omdat ...
Ik hang nu net op, het gesprek heeft volgens mijn telefoon 72 minuten geduurd.
Ik heb nu een rood oor en ik weet nog niks.
Ik denk dat het probleem zit in het feit dat ik niet weet wat het gateway adres is en ik dit veld dan dus ook leeg laat.
De helpdesk van Mxstream kan me het adres ook niet geven,
en zonnet stuurde me naar mxstream.
Overigs wist de kerel van mxstream nog even te vermelden dat de gateway server van mxstream vorig jaar is afgesloten.
Daarna heb ik maar opgehangen.
Internet zonder gateways ?? (mis ik iets)
Probleem heb ik nog steeds.
En ik baal er flink van. Weet ook niet wie ik de schuld moet geven van mijn ellende op dit moment. Mezelf omdat ik het niet goed doe, of omdat ...
Signature?
Yeeeeeeeeeeehhhhh !!!
Ik heb zowel de BEFW11S4 als de BEFSR41 aan de praat met Mxstream.
Het belangrijkste is de juiste firmware.
Ik heb voor de BEFW11S4 versie 1.40.3 gebruikt, heb ik vanmorgen toegemaild gekregen van Linksys.
En voor de BEFSR41 heb ik de firmware versie 1.39p7 gebruikt, deze heb ik van http://www.plccomputers.nl/menu/service/downloads/menu.htm gedownload.
Ben zo blij !
Ik heb zowel de BEFW11S4 als de BEFSR41 aan de praat met Mxstream.
Het belangrijkste is de juiste firmware.
Ik heb voor de BEFW11S4 versie 1.40.3 gebruikt, heb ik vanmorgen toegemaild gekregen van Linksys.
En voor de BEFSR41 heb ik de firmware versie 1.39p7 gebruikt, deze heb ik van http://www.plccomputers.nl/menu/service/downloads/menu.htm gedownload.
Ben zo blij !
Signature?
Pagina: 1