Toon posts:

[T.net] Is T.net crew om 20uur verjaardag gaan 4en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 19.43 zijn er geen nieuwtjes meer gepost. Zijn ze ergens een drinkgelegenheid ingedoken om feest te vieren zonder aan te kondigen? Zijn wij niet uitgenodigd? Dan moet ik hier ff een fles opentrekken op jullie gezondheid. Doe ik niet graag 'per verstek'. :+

Oeps, ik bedoel om 1 uur. Toen was er de verjaardags aankondiging.... http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=320

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Zoiets.

Er was een LAN-crew meeting om 3 uur. Het was erg gezellig. :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ben ook hele dag op stap geweest (meeting ensow >:)) en ben pas weer een uurtje thuis :).

Edit1:
Owhja... trek nog gerust een fles open :P :+ doe ik gezellig met je mee :o :D :).

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
pfff en wij maar voor hitjes zorgen

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel hits/submits kunnen in een queue staan? En hoelang blijven ze staan? Zijn ze nu alleen met nieuwe aan het werk? Hoe werkt dat eigenlijk allemaal? 'K zit een beetje in het duister.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 01 oktober 2001 14:51 schreef J.A.M.F. het volgende:
Hoeveel hits/submits kunnen in een queue staan? En hoelang blijven ze staan? Zijn ze nu alleen met nieuwe aan het werk? Hoe werkt dat eigenlijk allemaal? 'K zit een beetje in het duister.
In principe ongelimiteerd veel. We kunnen er alleen nooit veel meer dan 30 per dag verwerken, dus moeten we wel het een en ander bijknippen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Dat is te begrijpen. Maar gaan jullie de lijst af, om te kijken wat interressant is? Ik neem aan dat jullie zoveel krijgen, dat het ook wel nodig kon zijn om 1 persoon een voorselectie te laten maken op hardware/software/games en internet.

IMHO zou het ook mooier staan om hardware van de rest te scheiden. (met elke press-release/preview/reviews/OC per nieuw produkt dat verschijnt)

Ik zou bijv. de nieuwe ThermoEngine of T.I. direct eruit pikken. Ben nl een beetje gefascineerd van techniek. Koperen kern onder de stator, mooie hitteverspreidende vorm van aluminium. :9~
Pagina: 1