Here's the deal: Ik heb een duron 800 op een asus a7v 133 / 2x128mb / 3xhd/ 20x aopen brander /lg cd rom/ realtek netwerkkaartje / hercules gf2mx /eicon diva isdn / mx 300 sound.
Bijna elke keer als er een reboot van het systeem wordt gevraagd, zij het bios danwel windows progs, start het systeem niet door. Het monitor signaal valt dan weg, maar ik hoor nog wel een cdrom drive opspinnen. Fans ed blijven draaien, maar geen boot.
De volgende mogelijkheden heb ik al geprobeerd: mem> vervangen>positie gewijzigd> per stuk geprobeerd.
VGA> vervangen>drivermodel in bios gewijzigd, en weer terug.
Netwerkkaart> eruit> positie gewijzigd. Hd's losgekoppeld, cd stations losgekoppeld, isdn eruit> gewijzigd. bios chip vervangen.
Sound ontkoppeld.
Cpu vervangen.
Dit mocht allemaal niet baten....
Suggesties? of ervaringen?
Bijna elke keer als er een reboot van het systeem wordt gevraagd, zij het bios danwel windows progs, start het systeem niet door. Het monitor signaal valt dan weg, maar ik hoor nog wel een cdrom drive opspinnen. Fans ed blijven draaien, maar geen boot.
De volgende mogelijkheden heb ik al geprobeerd: mem> vervangen>positie gewijzigd> per stuk geprobeerd.
VGA> vervangen>drivermodel in bios gewijzigd, en weer terug.
Netwerkkaart> eruit> positie gewijzigd. Hd's losgekoppeld, cd stations losgekoppeld, isdn eruit> gewijzigd. bios chip vervangen.
Sound ontkoppeld.
Cpu vervangen.
Dit mocht allemaal niet baten....
Suggesties? of ervaringen?