Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT wil niet fullscreen in WIN2K :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week w2k opnieuw geïnstalleerd en nu wil unreal niet meer fullscreen draaien (640x480@18 fps :( ), terwijl dat voorheen geen probleem was (1024x768@34 fps :9 ).
Ik heb een viper 770 en gebruik nu de detonator 5.06 drivers. Ik heb ook de vorige drivers geprobeerd 3.68?, maar dat maakt ook niks uit. Wie heeft een oplossing?

Bas

UT draait nu dus in D3D in een suf window....

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Je moet directX 7 instaleren.... zonder directx7 kan je niet fullscreen spelen (wel directx7 voor w2k instaleren :p).

Ik heb ook een viper770, draai dan wel win98. Maar ik gebruik nog steeds the laatste zelfd gemaakte drivers van Diamond (772) die werken bij mij het beste, maar ja daar heb je in w2k niet veel aan :(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Dit probleem had ik ook; UT wilde alleen in Win98 fullscreen+accelerated draaien. In 2000 kreeg ik een venstertje, en ook al stond er Direct3D bij de graphics, ik weet zeker dat het gewoon software emulatie was. (ging errug traag)
Wat hielp: nVidia's drivers, versie 3.81. De drivers die bij 2000 zitten herkennen een NV5 Ultra (Da's dus TNT2 Ultra) namelijk slechts als NV4 (gewone TNT).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

ik heb geen directx 7 en speel gewoon fullscreen

Verwijderd

Dit hep ik ook een keer gehad
draai dxdiag eens
waarschijnlijk doet je D3D het niet goed, bij mij lag dat aan de detonatorversie

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan zal ik alle detonator versies maar eens gaan downloaden ;)

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Je moet gewoon de 3.** drivers gebruiken voor onder W2K! Dan werkt unreal weer als een zonnetje. Ik had namelijk het zelfde probleem. De 5.06 detonator drivers zijn voor Open GL! Je moet dan weer een of andere dll uit een andere release rippen en die weer bla...bla (echt waar)
M.a.w: neem de 3.81 of 3.73 werken beter!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Janus|IA
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ik kreeg unreal tournament niet in full screen in win2k: nieuwste drivers (detonator 5.13 geloof ik) maar nee hoor.
Gisteren officiele patch van het spel zelf eroverheen gegooid (4.13 geloof ik) en nu gaat het wel fullscreen!
(no sweat...)
suk6!
Gertjan
Pagina: 1