Ik zit hioer al veel te lang met 276... Die leuke tijd waarbij er opeens 3 in 2 weken kwamen... dat was leuk. Nui zit ik al een maand (ofzo) met dezelfde aan te kutten...
En ik kan me nog van een heeeele tijd geleden herinneren dat er een beta versie al was van 3.0
Ik wacht er ook op jah.
Ik wacht er ook op jah.
Ik vind winamp 3 trouwens echt waardeloos. Maar dat komt omdat ik gewoon verschrikkelijk verslaafd ben aan een Jeri ryan skin ben. Ik ben helemaal geen Jeri Ryan fan... Maar die skin is toch ZOOOOOOO verslavend... ik weet niet wat het is, gewoon een soort magie ofzo... wacht ff post ik een schermscietschiet.
Waar blijftie?wacht ff post ik een schermscietschiet.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Hier is ie, ik heb speciaal voor de gelegenheid ff mijn favo achtergrond plaatje erop gezet, normaal heb ik gewoon groen.
Leuk kruisjeOp zondag 30 september 2001 01:26 schreef LenL het volgende:
Hier is ie, ik heb speciaal voor de gelegenheid ff mijn favo achtergrond plaatje erop gezet, normaal heb ik gewoon groen. [afbeelding]
Verwijderd
beta = alphaOp zondag 30 september 2001 01:06 schreef Erazzzer het volgende:
En ik kan me nog van een heeeele tijd geleden herinneren dat er een beta versie al was van 3.0
Ik wacht er ook op jah.
Ehm ,waarom een nieuwe eigenlijk?
2.76 vind ik perfect
2.76 vind ik perfect
Omdat het gewoon leuker is om steeds nieuwe versies te downloaden. Niet omdat er wat nieuws bij zit, maar gewoon om te downloaden. Want als het om functionaliteit ging zou ik met 275 net zo blij zijn als 276.
Waar heb je dat statbar vandaan, ik zit al een tijdje te zoeken naar zo'n progje.(8>
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Je zat op het goede forum, hier dus.Op zondag 30 september 2001 15:56 schreef Darkmagic het volgende:
Waar heb je dat statbar vandaan, ik zit al een tijdje te zoeken naar zo'n progje.(8>
kijk voortaan gewoon ff eerst in de FAQ van SA, daar staan nl. deze, deze en deze link...Op zondag 30 september 2001 15:56 schreef Darkmagic het volgende:
edit: Chips, Chante was eerst :x
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Gebruik je toch een skin, heb je een keer wat anders!

Ik vermoed dat ze met z'n allen zitten te zweten aan de laatste schroefjes in Winamp 3.
"I sit in my room and imagine the future."
Kijk eens op software algemeen...Op zondag 30 september 2001 15:56 schreef Darkmagic het volgende:
Pagina: 1