Toon posts:

logitech optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logotech Optical Mouse ( die blauwe) maar ik heb er neiuwe batterijen inzitten maar zodra ik de muis al snep begin te bewgen verpringt de cursor! ik snap het niet ik heb hem al 2 maanden en in het begin deed hij dat niet en ik heb er zelfgs GVD dure DUACELL batterije ingestopt..

maar ehh die reciever moet daar niet ook een batterijtje in? ding is zo groot dat voreg ik me af het zal wel niet maar toch maar ff vragen

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wow, een draadloze optical.
Hoe wil je batterijen verspillen. Ik heb mijn oude cordless maar weggedaan omdat hij teveel duracel's slikte.

On-topic: Ja dat had ik ook met mijn optical, domweg opgelost met een format, maar ja, ik weet het, niet de beste manier

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op zondag 30 september 2001 00:34 schreef Erazzzer het volgende:
Wow, een draadloze optical.
Hoe wil je batterijen verspillen. Ik heb mijn oude cordless maar weggedaan omdat hij teveel duracell's slikte.

On-topic: Ja dat had ik ook met mijn optical, domweg opgelost met een format, maar ja, ik weet het, niet de beste manier
Sorry, gequote ipv wijzigen :)

Verwijderd

Topicstarter
maar hij doet het puur in windows dat verspringen als ik unreal tournament speel heb ik dat totaal niet

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oh, in spelletjes had ik het ook..
Welk OS draai je?
Ik heb gehoord dat onder ME opticals niet echt optimaal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Me....

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik zeg nix :)

Ik ben voor mijn muisje overgestapt van ME naar 2000
En dat was zeker geen verkeerde keuze :)

[edit]Oh ja, ga anders maar naar de homepage van Logitech en kijk of er nu al drivers voor ME zijn.

Verwijderd

Topicstarter
2000 is EVIL me 3d mark 2000 score zakt van 8500 punten in ME naar 4000 punten in 2000

en win2000 support niet alle spellen zelfs niet mijn carmageddon en ik wil natuurlijk wel iedere dag mijn portie mensen doodrijden hebben he! lol nee ik heb 2000 en ME geinstalleerd kan ik kiezen tijdens opstarten ME als hoofd OS en 2000 als er problemen met ME zijn zoadat ik de pc kan opstarten in 2000 en alles backuppen zodat ik dan niet alles kwijt ben maar ik ga binnekort overstappe tot die ventjes uit me klas eens met een nederlandse XP naar school komen want die engelse hoef ik niet >:) branden rules~!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De ME drivers zijn er... :)
Downen maar.

Verwijderd

Topicstarter
k net gedaan moet pc rebooten heb ik ff geen zin in morge dan maar >:)

Verwijderd

is toch een bekent verhaal.. dat 'twitchen' van draatloze opticals? was laatst nog een review van die nieuwe Logitch op tweakers.net nieuws, werd het ook weer in genoemt

Verwijderd

ik krijg ok die mouseman optical maar die is NIET draadloos... hoeveel en wat voor batterijen moeten er eigenlijk in?

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:00

TMV

Op zondag 30 september 2001 08:43 schreef MrFreeman het volgende:
ik krijg ok die mouseman optical maar die is NIET draadloos... hoeveel en wat voor batterijen moeten er eigenlijk in?
Nou, alsie NIET draadloos is, dus een muis incl. staartje, hebtie geen batterijen nodig. Stroom trektie gewoon door z'n staartje! :)
Pagina: 1