Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Label van UT CDROM

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Hoi, ik wilde een backupje maken van een CD'tje UT, maar heb geen Label meegenomen, Ju, weet iemand misschien zo de labelnaam van de CDROM, zodat ik de iSO nog een keer kan bakken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-11 19:36

wiho

Certified Nerd

Stop de originele CD erin en bekijk het label met Windows Explorer. ;)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

hehe kijk zo makkelijk is het. :)

wiho nailed it.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
/verzin mode aan Uhm de originele ben ik kwijt, ik heb alleen maar (gelukkig) een iso gemaakt en die stata op mun schijf, maar die kopieerd um zonder Labelnaam /verzin mode uit

Kan iemand zijn (uiteraard) officiele (of backup ervan) even in zun cdrom spelert doen, ff naar verkennert gaan en ff lezen, dan naam hiero ff plaatsen, anders moet ik weer een nieuwe gaan halen bij de spelwinkel :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Hebbie label nodig dan? Mat die crack maakt het toch niet uit welke cd je gebruikt.

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je een iso maakt dan wordt automatisch het label mee genomen toch? tenminste als het een *.iso/*.bin file is

Verwijderd

HAHAHAH de originele kwijt.. die is goed..

:P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goh.. raak jij ook altijd zo snel originele CDs kwijt :)..... Gebeurt volgens mij veel mensen.... Vooral mensen met kabel enzo :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
hele goede grap.... CD label kwijt.... hebbie een frisbee grbandt :) :) :) :). The CD check werkt niet met labels maar op een hele andere manier (C-Dilla). Dus van mijn part noem je hem maar ILLEGALECD

!! closen maar !!

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Mijn eerste versie kwam toch wel van een illegale kopie (ok, ik beken ;)). Werkte perfect en daarvoor had ik UT ergens van internet geplukt en dat werkte ook goed, maar er misten een paar textures (m'n water was zwart..aargh).
En ik denk er aan nu ik zelf het spel gekocht heb (ja, als je iets veel gebruikt moet je het ook kopen vinnik) om toch maar weer de CD crack te installeren, want ik heb er een hekel aan als de CD hele tijd in m'n drive moet verblijven & dat is dus ook weer Xtra opstarttijd (CD starten -> checken -> verder met opstarten).
Pagina: 1