[topic=279610]
Heeft 1 reply, maar in de index staat ie toch met 0 replies.. ergens bugje ingeslopen?
Heeft 1 reply, maar in de index staat ie toch met 0 replies.. ergens bugje ingeslopen?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
search search search search search search searchOp zondag 30 september 2001 00:27 schreef poohbeer het volgende:
hehe, jij hebt het misschien al vaker gezegd maar ongelooflijk maar waar: ik lees echt niet ALLE topics hier hoor
Verwijderd
Update:Op zondag 30 september 2001 00:39 schreef HlpDsK het volgende:
search search search search search search search
Als ik zoiets al eerst met de search ga moeten opzoeken voor ik het meld/vraag.. dan ga'k die search nog VAAK gebruikenOp zondag 30 september 2001 00:39 schreef HlpDsK het volgende:
search search search search search search search
Je zou bijna de search velden gewoon onderaan elke pagina willen hebben (of links of rechts, in die grote witte gebieden langs GoT)Op zondag 30 september 2001 00:44 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Als ik zoiets al eerst met de search ga moeten opzoeken voor ik het meld/vraag.. dan ga'k die search nog VAAK gebruiken
owjah: ik HAAT die search.. Search is de antichrist van GoT. Totaal tegen het idee van GoT in.. bah!
Op zondag 30 september 2001 00:44 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Update:
HlpDsk is niet meer #1 maar de echte numero 1 filteren ze er met een l33t scriptje eruit
Het is één grote conspiracy
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq