Ik heb al wat gezocht en oude topics omhoog gehaald maar ik heb hierover nog niks kunnen vinden. Ik heb namelijk een duron 650 en die heb ik een jaar lang op 1050 mhz gedraaid, zonder enige problemen overigens. Maar nu ben ik dus helemaal doodziek van die herrie dag in dag uit. En heb ik de proc op 650 gezet en alle koelers eruitgesloopt, behalve proc koeler. Maar ja 650 is toch wel wat traag, dus ben ik wat aan het rondkijken voor wat anders.
uiteraard word het weer socket a Amd
en dus is de keuze tussen duron of athlon. ik heb liever budget (duron dus) dan de wat duurdere simpel omdat ik met mijn budget pc'tje betere benchmarkies wil halen dan mijn buurman met zijn top pc'tje 
Nu is mijn vraag is die duron 1000 mhz wat. Ze schijnen op de morgan core gebouwd te zijn, dus minder warmte en meer functie's. Zijn ze het waard voor het geld, of is een paar tientjes meer voor een athlon verstandiger. Zijn ze net zo te overklokken als de oude duron's ?? Enne past ie op me Abit kt7-raid en koeler is een alpha/delta combo ?
uiteraard word het weer socket a Amd
Nu is mijn vraag is die duron 1000 mhz wat. Ze schijnen op de morgan core gebouwd te zijn, dus minder warmte en meer functie's. Zijn ze het waard voor het geld, of is een paar tientjes meer voor een athlon verstandiger. Zijn ze net zo te overklokken als de oude duron's ?? Enne past ie op me Abit kt7-raid en koeler is een alpha/delta combo ?