Rollcage: Stage II ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Heeft iemand al goede ervaringen met Rollcage: Stage II? Ik denk dat het een Kick Ass game is.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ja ikke. :)
Is koel spel man, lekker skeuren en je kan gigantisch over de kop enzo. Er zijn een paar speelmodes zoals training (daar moet je allemaal stukjes track racen binnen zo'n tijd en daar krijg je een gold, silver, of bronze medal voor :) dan is er ook nog scramble en daar kan je van de baan afvallen :P

Is erg leuk en lijkt me ook leuk voor LAN ofzo maar heb dat nog niet kunnen uitproberen. Maar is zeker een leuk spelletje om te doen

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Cool!!! :)

• zetje01
  • Laatst online: 19:01
Ik heb alleen maar de demo, en die is wel tof, ja.
Zeer goede framerate!!!
Scramble vind ik wel erg moeilijk, heb pas 3 levels gehaald.

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik heb hem nu ook ff gespeeld, maar het is wel verdomd moeilijk om de league te halen.

Hebben jullie al gemerkt dat het spel geoptimaliseerd is voor 3D Now! van AMD?

Ik draai hem op een AMD Athlon 500@733 nu met 96Mb SDRAM Viper v550 met alle details op 800*600 etc.... Het laden van het level en de rest gaat nog steeds rete snel. Nu ga ik het op 1024*768 proberen als die optie er bij zit.
:)

Verwijderd

Het spel is gewoon snel: op mijn celly 400 met savage4 32 mb gaat ie in 1024*768 echt snel, soms zelfs te snel. ik heb de demo gespeeld maar zelf vind ik het niet echt veel veranderd t.o.v. deel 1 (die bij mij niet eens te spelen is in 1024*768-32 bit en alle opties aan; veeeeel te snel)

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Zeer netjes spel, erg snel en grafisch ook mooi. En ondersteuning voor EMBM, die mijn G400 heeft. Dus mooie textures op de wagens.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Verwijderd

Ga weg man.
Ik heb een P166 :r
Met een 12 MB Voodoo 2. :r :(
Hij gaat als een slak. En die graphics zijn precies hetzelfde als deel 1!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ik heb hem ook alleen als ik hem opstart zeikt ie over iets van mijn kernel32 shit weet iemand hier iets van ik wil dit sckatje ook wel eens proberen
haie

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ga weg man.
Ik heb een P166
Met een 12 MB Voodoo 2.
Hij gaat als een slak. En die graphics zijn precies hetzelfde als deel 1!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig zeg je het zelf al...op een P166 gaat bijna alle als een slak. Vooral als de minimale systeemeisen al een P200 zijn. En dan praat ik nog niet eens over dat het spel voor de AMD is geoptimaliseerd (3D NOW!).
Als je de beschikking hebt over een snellere computer moet je nog maar eens kijken. De graphics zijn dus veel gaver en er zijn nieuwe wapens en features.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

Ik heb'm gisteren gedowned ennuh, in single player is hut errug wreed (mooie kleurtjes)...nog beter dan rollcage (1). Over internet was het wat vaag opzetten maar dan ook wel geinig, beetje battelen enzo......

wanna play?

btw. 't ging rete-snel op mijn k6-2 450 met 12MB voodoo2....en 128RAM

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Hartstikke cool man!!!
Bleef hangen bij opstartscherm :(

• zetje01
  • Laatst online: 19:01
hangen bij opstarten?
cut/paste:

should the game stall a bit at loading, press a few times escape.

Werkt bij mij.

Verwijderd

Ohohhohoho de illi versie!!!!!!!!!!!!!!
:p
Pagina: 1