Toon posts:

TB 1,4 doet nix meer!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alloha,

Ik heb vandaag me kast verbouwd.
Alvorens dit heb ik me videokaarten en alle andere pci kaarten e.d. eruit gehaalt en verder me moederbord incl. processor en geheugen (alles gewoon netjes erop laten zitten behalve alle kabels)

Nou heb ik net me computer weer inelkaar gezet en als ik hem aanzet zie je de lichtjes van me cdroms en hd's branden maar hij post totaal niet en geeft ook geen piepjes!!!

Ik heb een Asus A7V266.... iemand een idee waar het aan ligt?

Verwijderd

Heb je vast een IDE kabel ergens verkeerdom zitten...

Verwijderd

ja ik zou zeggen check al je kabeltjes nog eens goed en druk alles nog een keertje goed aan.

erg naar als dat soort vage dingen gebeuren maar het lijkt me sterk dat er iets kaduk is.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Op zaterdag 29 september 2001 23:28 schreef FirstBlood het volgende:
Heb je vast een IDE kabel ergens verkeerdom zitten...
dat geeft wel een reactie.. Het feit dat je in je topictitel de proc de schuld geeft gaat ook niet op.. je krijgt dan toch een herrie...

>> heeft je moederbord zelf wel stroom?

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Nou heb ik net me computer weer inelkaar gezet en als ik hem aanzet zie je de lichtjes van me cdroms en hd's branden maar hij post totaal niet en geeft ook geen piepjes!!!
Mijn computer heeft precies dezelfde symptomen gehad toen mijn processor hartstikke dood was. Probeer eens een andere proc. Succes nog

Verwijderd

Topicstarter
Was iets met me pci-kaarten........ gister alles eruit gesnukt en weer opnieuw erin gedaan en alles draaide weer normaal :)
Pagina: 1