Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-11 19:54
Zomaar een vraagje. Op welke server[s] hangen de beter UT spelers van Nederland rond ? En dan bedoel ik ook echt de betere spelers !

Ik speel geen UT maar wil ff kijken of iemand die ik ken ook werkelijk zo goed is als ie beweert...Die wil ik ff een paar potjes laten spelen tegen de betere spelers van NL.

Dus waar vind ik die ?

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Van Nederland weet ik het niet echt, maar de scandinavische server Fina Fisken CTF #1 wordt bezocht door erg goede speler (top 100 that is). De ping is ook wel te doen vanaf hier. Clans als Liquid [~] & Widow Makers {WM} hangen daar rond en dat zijn toch echt wel de top clans op CTF gebied.

En ik hang daar ook nog wel eens rond en ik weet echt wel hoe ik daar kont moet schoppen ;)

Greetz,
[WOS]foser http://www.utinferno.co.uk/wos

Verwijderd

Ik wil nie zeggen da'k de beste ben, maar slecht ben ik zeker niet, ik wil wel es tegen em spelen.

Voor de allerbeste DM'ers moet je eens kijken naar clans als

Mystery Clan .Mc.
Mnemonic (/\/\)
of Damage Inc [DAM]

Dat zijn op het moment zo'n beetje de heersende DM clans. Zelf heb ik in Godlike [GL] gezeten en toen we daar nog actief mee speelden waren we zo'n beetje de 3e clan.

• foser
Wat dacht je van Void dan ? Ennuh, ik wil mezelf ook wel even aanbieden, ik kan ook wel iemands kontje schoppen als dat nodig is ;)

Greetz,
[WOS]foser

Verwijderd

Ik speel vaak op de gamepoint servers
wel CTF!

Wie tegen mij wilt vechten moet het maar ff zeggen :)

[Ci]WishMaker

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
'k Zou bij Gamepoint en Wireplay kijken, DM. Vooral 's avonds komen beginners daar alleen in een zakje vandaan :) .

Of laat hem InstaGib tegen mij spelen, dan krijg je hem in stukjes terug. >:)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Wauw, het zit hier blijkbaar vol met allemaal goddelijke UT spelers :) :)

Duh!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• foser
That's right ;)

• Harmen
  • Laatst online: 09:15

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

YEP! :P

Ik ben vaak te vinden bij de UT server van Demon Internet! >:)

NICK: XaVieR

Whatever.

Verwijderd

probeer de Barry's world of Opasia DM servers.
En ik meen dat Nailz(void) Nederlander is, of Belg, hij ken in ieder geval Nederlands.

• foser
Nailz is een Nederlander ja. En de {WM} gasten zijn gelovik Belgen. Liquid is voornamelijk scandinavisch.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik speel vaak Assault op 1 van de 2 nederlandse Demon servers, of natuurlijk de Uk servers van Demon.

Ook CTF en DM (bijna alleen Morpheus) doe ik vaak.

Je vind me onder mijn eigen naam. (Goingin dus)

Greetings from Fraggie UT'er Goingin

Verwijderd

Public_Enemy_#1: Dus laat die vriend van je maar even een paar potjes tegen Nailz[void] spelen. Je kunt zien waar en wanneer hij speelt op de WorldStats.

Verwijderd

Ik vraag me af hoe goed VOID eigenlijk is.

Mc en DAM hebben die gasten ongenadig hard afgeslacht.

• foser
VOID is erg goed, maar niet onoverwinnelijk. Ligt natuurlijk ook aan dingen als ping, packet loss en geluk ;)

Ennuh, misschien zijn ze wel de fake Nailz tegengekomen. Er is namelijk ook een grappenmaker die dezelfde nick gebruikt, maar niet kan DMen :) Nailz staat op dit moment dus wel bovenaan in de worldstats.

Verwijderd

Of iemand goed is of niet kun je niet helemaal aan die Worldstats aflezen. Die gasten die bovenaan staan spelen ook wel ongezond veel.
En een goede ping helpt idd veel.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Het is voornamelijk veel spelen....
Sommige lui hebben op maandag al snel 60 potjes gespeeld...
en op zondag worden de weekly stats gerest..

• foser
Is wel waar, en je kan natuurlijk ook gewoon voor de worldstats spelen (servers met slechte spelers zoeken). Maar Nailz staat altijd wel in de top 20 en je moet toch echt wel goed zijn om hoog te komen.

Verwijderd

Het hangt er ook nog vanaf op welke server je speelt. Op dichtbevolkte servers is het vaak moeilijker dan op servers met maar 6 mensen. Op veel servers spelen ook veel newbies en op anderen weer veel vrij goede spelers.
Maar die Nailz is idd wel goed, de eerste LPB, die ik ben tegengekomen, die ook echt goed is en niet afhankelijk van z'n lage ping.

• foser
Nog nooit tegen 'm gespeeld, ik speel (bijna geen) DM. CTF is cool :)

Verwijderd

De FAB is de biqqulende clan op UT gebied...

[FAB]OkkiZ

• foser
Bwahahahaha.

Sorry, nooit van gehoord :) . Als je belangstelling hebt in een clan match tegen [WOS] om het te bewijzen laat het me dan even weten. CTF only of course.

[WOS]foser http://www.utinferno.co.uk/wos

Verwijderd

Ik speel zelf ook vooral CTF. Maar zo nu en dan een DM'tje is ook wel leuk. Ik speel vooral op de Wireplay CTF server.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
ik speel ook wel eens (vaak snachts)...de laarste tijd helaas wat minder(sp halen) :(
Meestal speel ik onder de naam [mdma]sgaap...
een paar namen hier komen me ook wel bekend voor.

ziet u allen

btw: om hoog te komen staan in ngws moet je gewoon veel lui afmaken die hoger staan...veel slechte lui afmaken levert weinig op.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Hmm... ik hou het eerst nog maar even bij adept.

Verwijderd

Om hoog te komen in Ngstats mot je kabel hebben

speel gewoon een week lang 8uur per dag, tegen redelijke kneuzen en je komt lekker hoog.

ISDN'er of modemmers zullen nooit hoog komen, da's veel te duur.

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

ALs je op adept blijft hangen wordt het nooit wat.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1