Toon posts:

Counter-Strike & 2 pc´s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een manier om Counter-Strike te spelen met 2 pcŽs op 1 internetverbinding...als we dat hier proberen krijgen we alle 2 een ping van boven de 1000...tips??

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde geprobeerd, bij mij is het toch wel aardig gelukt.

Ik heb een IDSN verbinding (64k), Ik heb de resoluties van CS op 640x480 gezet, schaduw uit (r_shadows 0), erg belangrijk minder frames per seconde: fps_lan 15 en fps_modem 15.
Deze kun je het beste in je autoexec.cfg zetten...

Doe dus het volgende:
1 maak een autoexec.cfg in cstrike directory.
2 copy/paste dit in de autoexec.cfg:
r_shadows 0
fps_lan 15
fps_modem 15

Verwijderd

Ja, hiero, we hebben een shared internet connectie met 2 computers en daaraan nog 1 server.... Dan bellen we in op gp, en op de gp-servers hebben we dan beide een ping van 100-150 dus goed...alleen als we inbellen met tref acces zitten we rond de 15000000 :)

Verwijderd

Is inderdaad mogelijk
Ik heb zelf ook 2 pc's en op alle 2 heb ik cs en ik redelijk op internet spelen met zijn 2 e

ik heb een wanadoo cable premium abo
En ik heb als we met zijn 2e spelen gemiddeld een ping van rond de 150 / 200

• jlokerse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
http://www.planethalflife.com/hlproxy

Volgens de omschrijving van deze toolis he bedoeld om met 2 pc over 1 verbinding te spelen.

Gebruik het zelf niet maar mischien kan je het eens uit proberen.

P.S. Als het werkt kom eens op mijn server spelen, de naam is : the last gunslingers CS server.

En check dan je stats op http://lastgunslingers.xs4all.nl/hlstats.php

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10-2023

TakTiX

Busy@GoT

Heb bij een vriend van mij (die wel kabel krijgen kan) dit gedaan en werkten heel goed, maar daar moet ik wel even bij zeggen dat de kabelverbinding daar ( in Den Bosch ) errug lekker in vergelijken met andere plaatsen, downloadsnelheden van 500Kb/s zijn meer regel dan uitzondering en pings van <30 ook.
iig succes >:)

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik heb fast adsl van xs4all met draytek router.
Elke weekend staan er 4 pc's op mijn bureau en loggen we met mijn clan aan op 1 server op internet.
Allemaal een ping van +/- 45

Weet je wat dan echt vet is?......Ghost info van 3 pc's als mijn maten dood zijn.

Thy will see the light...

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10-2023

TakTiX

Busy@GoT

Op zondag 30 december 2001 20:20 schreef 7th het volgende:
Ik heb fast adsl van xs4all met draytek router.
Elke weekend staan er 4 pc's op mijn bureau en loggen we met mijn clan aan op 1 server op internet.
Allemaal een ping van +/- 45

Weet je wat dan echt vet is?......Ghost info van 3 pc's als mijn maten dood zijn.
Heb dit al met 2 man gedaan op kabel , met 4 man in clanwar mot dat wel zeeeeer relaxed zijn >:) LOL

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Toch wel met forcechasecam 1 hoop ik :)

kan je met rw ook doen hoor :) alleen lagt dat wat meer.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op maandag 03 april 2000 22:06 schreef Neo2K het volgende:
Ik heb precies hetzelfde geprobeerd, bij mij is het toch wel aardig gelukt.<P>Ik heb een IDSN verbinding (64k), Ik heb de resoluties van CS op 640x480 gezet, schaduw uit (r_shadows 0), erg belangrijk minder frames per seconde: fps_lan 15 en fps_modem 15.<BR>Deze kun je het beste in je autoexec.cfg zetten...<P>Doe dus het volgende:<BR>1 maak een autoexec.cfg in cstrike directory.<BR>2 copy/paste dit in de autoexec.cfg:<BR>r_shadows 0<BR>fps_lan 15<BR>fps_modem 15
ehm :?

je kan met ISDN gewoon makkelijk met 2 man op internet spelen met allebei ping 60 hoor, je moet alleen een beetje met je rate spelen. (DUS met normale instellingen)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Zonder het veranderen van je rate kan het ook, je moet gewoon de isdn rate hebben 5000 d8 ik, want je up en downstream is ruimschoots groot genoeg.

Verwijderd

Sygate???

1000 ms..

of je doet wat verkeerd in je instellingen of je hebt geen goede connectie.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, ik zit hier met 3 man over een adsl verbinding, elk een ping van 12-30 ;)

Belangrijkste is dat je rate laag staat, erg laag, verder moet het met isdn te doen zijn om pings van ~50 pp te halen, en dus ong. 80 als je met z'n tweeen speelt, hangt nogal van de isp af, zoek eens een betere ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1