Toon posts:

Probleem met mn Sound blaster pci128

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister me systeemkast veranderd dus heb alle hardware en kaarten moeten loshalen en weer terugzetten. Maar nu me computer het weer doet krijg ik hele rare geluiden uit me boxen. Ik heb netjes de drivers geinstalled. Ik heb nog in andere PCI slot gedaan maar niks helpt. Zou het nog ergens anders aan kunnen liggen?
Met spellen krijg ik wel normaal geluid. Maar bijv msn geluiden, of andere geluiden van het config-scherm > die geven een hele rare herrie. heel schel en met echo's..
Zou mn kaart overleden zijn?

tis een SB PCI 128

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 00:06

Remco2001

Ehm, ok...

Zou je misschien die geluiden in een bijlage willen stoppen? >:)

Geintje, maar daar heb je niks aan.

Check of alle kabels goed vastzitten. Het wil wel eens voorkomen dat een stekker half in de kaart zit. Probeer (omdat het in de gewone spellen wel werkt) Windows opnieuw te installeren. Mocht dat niet helpen, haal heel je windows zaakje eraf en installeer schoon.

Veel succes ermee!

GRTZ! :)

Remco ;)

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik weet niet precies wat je ermee gedaan hebt, heb je toevallig ook nieuwe drivers geïnstalleerd? Dan moet je oppassen dat er verschillende kaarten PCI128 genoemd worden. Er zijn namelijk kaarten met 2 luidspreker uitgangen en 4 uitgangen, ze heten hetzelfde maar werken met andere drivers.

En anders probeer eens de 4 speaker optie uit te schakelen en kijk eens naar de effecten van de uitgang.

Greetz,

Pascal