Toon posts:

welke cd-r goed maar goedkoop voor lite-on 12x

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan aanbevelen welke goedkoopste cd-r het op de lite-on 12x doet?

thanks

hc

Verwijderd

Als je nou gewoon TDK of Kodak koopt zit je altijd goed. Die dingen koop je voor 20,- de tien in jewel-case.
Vind ik goedkoop zat. :)

Verwijderd

Zie Pc-active van deze maand. Staat een test in met 20 cdrs!

...

Overigens zijn der genoeg die werken. Mmmore, Platinum, TDK etc.

Waarom goedkoopste? Misschien dat je al gemerkt heb dat DAT geen argument moet zijn ...
100 stuks Platinum voor 119,00 (zijn er trouwens 110 (10 in jewelcase +1 in papieren hoesje)) is het goedkoopste dat ik gezien heb.

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Waarschijnlijk de bijgeleverde? :)

Serieus, ik sluit me aan bij het bovenstaande. 't Is misschien een kwestie van proberen want het hangt zoals je al zegt af van de recorder. Ik heb hem ook maar dit niet getest en koop vanwege het prijsverschil liever een beter merk cdr, ook vanwege de leesbaarheid voor andere spelers.

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01-2025
Bij vobis, een spindle met 100 cd's voor 99 piek, kweenie of ze nog steeds zo goedkoop zijn, maar bij mij fikken ze super...je moet alleen opletten met die brakke bovenkant

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:06 schreef ItSnows het volgende:
Zie Pc-active van deze maand. Staat een test in met 20 cdrs!

...
Nou, 20... Waren er 12.
De best geteste zijn: Memorex, TDK, Sony, Fuji, Kodak en Acer.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27
Geen verbatim ?:).. Die dingen fikken echt fijn >:) ik heb ze voor 22,50 :(

• Loran
  • Laatst online: 21-04 14:29
ik heb bij de ALDI jaja de aldi
LIFETEC cd-tjes gehaald en die fikken echt geweldig in de 12x lite-on (bij mij)
20 voor 28 gulden dus 1,40 per stuk
80 minuten

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Verwijderd

Nee, geen Verbatim, is niet getest. Trouwens, ik gebruikte de laatste tijd That's Wright, best verkochte merk dit jaar. Brandt ook fijn, niets op aan te merken, maar komt toch niet best uit de test, vandaar dat het nu TDK's en Kodakjes zijn geworden.

Lifetecjes heb ik ook gebruikt, ging altijd goed. Alleen de doosjes vind ik eigenlijk niks.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:24 schreef Loran het volgende:
ik heb bij de ALDI jaja de aldi
LIFETEC cd-tjes gehaald en die fikken echt geweldig in de 12x lite-on (bij mij)
20 voor 28 gulden dus 1,40 per stuk
80 minuten
inderdaad, die doen het gewoon altijd met een liteon(die van mij dan

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Gewoon fijne Taiyo Judens voor f56 voor 50 stuks (80 min) op spindel. Taiyo Juden maakt de cdrs (athans, de betere varianten) van Philips, Sony en TDK.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Ik gebruik de laatste tijd voornamelijk Platinum's. Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.

• PowerAmd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik gebruik zelf taiyo-yuden, van de cdrwinkel.com.
topkwaliteit cd's voor een hele lage prijs, ze kunnen zelfs op 24 speed gebrand worden.
Ik gebruik dezelfde brander..liteon 12/10/32.
>:)

Come to the dark side.

Verwijderd

basf bij de blokker...10 voor 19,- ..nog geen problemen mee gehad.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 29 september 2001 23:30 schreef VlasBaard het volgende:
Gewoon fijne Taiyo Judens voor f56 voor 50 stuks (80 min) op spindel. Taiyo Juden maakt de cdrs (athans, de betere varianten) van Philips, Sony en TDK.
In ieder geval niet voor Philips, want de duurdere variant van Philips wordt door Mitsui Chemicals gemaakt.

20*350ZO45°

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 20:03

Garrett

Watercooler

Ik koop altijd Platinum 80 minuten cd's, 10 voor f 13,90 en ik heb ook een lite-on 12 speed, nooit problemen hiermee :)

I love watercooling

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Philips Silver Platinums worden door Taiyo Juden gamaakt de laatste keer dat ik checkde. Maar dat is natuurlijk wel een tijdje terug aangezien die erg veels te duur zijn.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ja de Taiyo Yudens van cdrwinkel.com doen het perfect op 24 x fik ze alleen maar op de snelheid ;)

Turn it off and on again.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Geen TDK voor mijn lite-on 12x. Die ik heb zouden tot 16X moeten gaan, maar zelfs op 8x geschreven zijn ze brak!! (gelukkig heb ik mijn plextor ook nog).

Ik hou het bij sony en/of philips premium. (koop ik bij makro, deze week 1,30 per stuk (ex btw)). Die branden echt prettig!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 07:05

MjB

Platinum. Goed en goedkoop. 25 stuks voor 25 piek. 8-)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die Emtec ( voormalig BASF) coloured 80 min, bij de blokker.
20 stuks voor 35,-

Lopen als een trein hier (lite-on 12x10x40).

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
That's Write 50st. Spindel :)
gekocht voor F70,21 (F59,- excl. btw) bij office center

fikken tot 12 volgens verpakking maar er zat een stikker op met 16X erop en ik fik ze ook op 24 :)

* Cartman! heeft Lite On 24/10/40

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
That's write wordt niet lekker gelezen door mijn cd-speler en mijn vorige 2 cd-romspelers.
Zelfs de brakka Arita 4X @ 16X doet het beter.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:46
Platinum, heb ik al jaren en één keer (in het begin, 74min liet bovenkant los) problemen mee gehad was gewoon een slechte serie en daarna niets meer dan lof.

Overburnen gaat er ook goed op. Heb zelfs de DiVX dude where's my car op een 80 min gekregen :7

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Heb zelfde brander en alle merken al gebruikt..

Nog nooit een onderzetter gebakken, behalve toen pa per ongeluk de computer uitgooide |:(

Verwijderd

Ik adviseer om een spindeltje Taiyo Yudens te nemen.
Bij cdrwinkel.com hebben ze nu ook een nieuw merk: Tybotech (gemaakt door Taiyo Yuden) voor Fl 1.50 stuk in slimline case :).

That's Write is niet zo goed houdbaar. Ik had er hier nog een paar liggen van een jaar geleden, maar gaven errors tijdens het fikken met mijn plextor. Terwijl andere die ik allang gefikt had het nog prima doen.

Platinums gaan na een tijdje verkleuren en crc errors geven.

Je kan beter een paar dubbeltjes meer uitgeven voor kwaliteits spul, want dan heb je over een jaar of 2 ook nog plezier van je DivXjes en mp3 archieven >:)
Pagina: 1