Verwijderd
Vind ik goedkoop zat.
Verwijderd
...
Overigens zijn der genoeg die werken. Mmmore, Platinum, TDK etc.
Waarom goedkoopste? Misschien dat je al gemerkt heb dat DAT geen argument moet zijn ...
100 stuks Platinum voor 119,00 (zijn er trouwens 110 (10 in jewelcase +1 in papieren hoesje)) is het goedkoopste dat ik gezien heb.
Serieus, ik sluit me aan bij het bovenstaande. 't Is misschien een kwestie van proberen want het hangt zoals je al zegt af van de recorder. Ik heb hem ook maar dit niet getest en koop vanwege het prijsverschil liever een beter merk cdr, ook vanwege de leesbaarheid voor andere spelers.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Verwijderd
Nou, 20... Waren er 12.Op zaterdag 29 september 2001 23:06 schreef ItSnows het volgende:
Zie Pc-active van deze maand. Staat een test in met 20 cdrs!
...
De best geteste zijn: Memorex, TDK, Sony, Fuji, Kodak en Acer.
LIFETEC cd-tjes gehaald en die fikken echt geweldig in de 12x lite-on (bij mij)
20 voor 28 gulden dus 1,40 per stuk
80 minuten
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Verwijderd
Lifetecjes heb ik ook gebruikt, ging altijd goed. Alleen de doosjes vind ik eigenlijk niks.
Verwijderd
inderdaad, die doen het gewoon altijd met een liteon(die van mij danOp zaterdag 29 september 2001 23:24 schreef Loran het volgende:
ik heb bij de ALDI jaja de aldi
LIFETEC cd-tjes gehaald en die fikken echt geweldig in de 12x lite-on (bij mij)
20 voor 28 gulden dus 1,40 per stuk
80 minuten
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
topkwaliteit cd's voor een hele lage prijs, ze kunnen zelfs op 24 speed gebrand worden.
Ik gebruik dezelfde brander..liteon 12/10/32.
Come to the dark side.
In ieder geval niet voor Philips, want de duurdere variant van Philips wordt door Mitsui Chemicals gemaakt.Op zaterdag 29 september 2001 23:30 schreef VlasBaard het volgende:
Gewoon fijne Taiyo Judens voor f56 voor 50 stuks (80 min) op spindel. Taiyo Juden maakt de cdrs (athans, de betere varianten) van Philips, Sony en TDK.
20*350ZO45°
I love watercooling
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Turn it off and on again.
Ik hou het bij sony en/of philips premium. (koop ik bij makro, deze week 1,30 per stuk (ex btw)). Die branden echt prettig!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
20 stuks voor 35,-
Lopen als een trein hier (lite-on 12x10x40).
gekocht voor F70,21 (F59,- excl. btw) bij office center
fikken tot 12 volgens verpakking maar er zat een stikker op met 16X erop en ik fik ze ook op 24
* Cartman! heeft Lite On 24/10/40
Zelfs de brakka Arita 4X @ 16X doet het beter.
Overburnen gaat er ook goed op. Heb zelfs de DiVX dude where's my car op een 80 min gekregen
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Nog nooit een onderzetter gebakken, behalve toen pa per ongeluk de computer uitgooide
Verwijderd
Bij cdrwinkel.com hebben ze nu ook een nieuw merk: Tybotech (gemaakt door Taiyo Yuden) voor Fl 1.50 stuk in slimline case
That's Write is niet zo goed houdbaar. Ik had er hier nog een paar liggen van een jaar geleden, maar gaven errors tijdens het fikken met mijn plextor. Terwijl andere die ik allang gefikt had het nog prima doen.
Platinums gaan na een tijdje verkleuren en crc errors geven.
Je kan beter een paar dubbeltjes meer uitgeven voor kwaliteits spul, want dan heb je over een jaar of 2 ook nog plezier van je DivXjes en mp3 archieven