Ik heb om de +- 5 minuten een vaertraging van een seconde of 3, je ziet dan ook de muiscursor van windhoos. Mateloos irri als je met 300 kmh-1 op het rechte stuk zit, want je kunt niet sturen enz
daar heb ik geen problemen meer, maar wel dat F1 2000 na een poosje speln of in-1-keer terug flikkert naar windhoos of het spel zit vast..verder geen problemen met F1 2000
behalve dat het commentaar niet helemaal ok is tijdens een kampioenschap, maar daar valt mee te leven
behalve dat het commentaar niet helemaal ok is tijdens een kampioenschap, maar daar valt mee te leven
Het gebeurt alleen als de CV hier aanspringt????
Hmm, tijd om Jomanda te bellen geloof ik.
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn Force Feedbackstuur dat na een ontsteking van de brander van de CV een spanningspiekje krijgt over het 220~ net en zich dan opnieuw aan windhoos aanmeld (opnieuw initialiseerd)
Hmm, tijd om Jomanda te bellen geloof ik.
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn Force Feedbackstuur dat na een ontsteking van de brander van de CV een spanningspiekje krijgt over het 220~ net en zich dan opnieuw aan windhoos aanmeld (opnieuw initialiseerd)
Jezus, zit je naast de C.V ofzo? 
Enniewee, je kunt dat USB kabeltje door een ferriet kraal rijgen(verkrijgbaar bij de betere electronica zaak) en dan ben je van externe storingen af...
Enniewee, je kunt dat USB kabeltje door een ferriet kraal rijgen(verkrijgbaar bij de betere electronica zaak) en dan ben je van externe storingen af...
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
CV zit in de kamer naast mij, ws op de zelfde groep, enne een feriet kern moet ik hier wel ergens hebben liggen...
Bedankt voor de tip..
Bedankt voor de tip..