Pioneer DVD-116 Iemand ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Heeft iemand ervaring met de Pioneer DVD-116 speler? ik ben op zoek naar een dvd speler, en deze is niet erg duur (heb niet echt veel geld er voor). Ik weet niet of dit dus een goede is. Weet iemand er iets van?

thanx Chsr

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even semi-offtopic:

Wat is het verschil tussen de 106 en 116?

They made me do it.

• chaser_
Eh, de 116 is te koop bij Alternate, en de 106 niet :)

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:58
Allebei OEM, 116 heeft tray-loading, 106 heeft slot-in loading mechanisme. A06 is trouwens de Retail versie, dus met logootjes :)

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:09

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Weer ontopic, Ik vind dat Pioneer goed spul levert, ik heb er zelf 2. En als er 1tje kapot gaat komt er ook zeker weten weer een Pioneer in......

• chaser_
Gaat zo'n speler ook een beetje samen met mijn voodoo3 3000? Ik heb namelijk helemaal geen verstand van dvd-rom spelers. Ik bedoel, krijg ik dan wel okay beeld, en is de snelheid van het beeld niet zo rot als dat ik heb met divx?

Verwijderd

Hangt van je processir vermogen af. 400 MHz. is echt het absolute minimum, en de uitzonderingen bewijzen de regel. Als DivX als niet goed gaat moet je echt er nog een DVD encoder kaartje bij kopen, 200 piek of minder, maar dan heb je wel genoeg hardware om DVD's te kijken.

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:45
Pioneer DVD-106 (heb ik hier ook 2x) is echt een hele goede (en vaak stille) speler. Ik kan hem aanraden.
(is ook makkelijk me casemods.)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=21]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1