Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Intro UT weghalen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hello People,

Ik vond laatst op het net een pagina waar op beschreven stond hoe je de intro van UT kon disabelen, maar ik kan dat kreng niet meer vinden. Weet iemand van julie toevallig hoe dit moet of waar ik die pagina weer kan vinden??? dat scheelt weer een beetje tijd en dat maakt me weer wat vrolijker bij het starten :) :) :)

grtz
Wolfman

Verwijderd

In unrealtournament.ini (in ut\system) de regel "Localmap=CityIntro.unr" veranderen in "Localmap=UT-Logo-Map.unr"

dan zou het moeten lukken :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Robin. t werkt perfect dit scheelt echt weer een paar sec. keb dan wel een 600 met 256 mb, Maar bij UT maakt dat geen fuck uit qua laden.Alles wat sneller kan is meegenomen. Nu nog hopen dat ze eens met een Editor die iets sneller laad op de proppen komen!!!!

Nogmaals tnx. m'n leven is weer iets rooskleuriger :) :) :) :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Er komt geen neiuwe editor for UT uit, je zou het met die moeten doen. De eerst volgende Unreal editor in Ued2, en die werkt alleen met Unreal2

Verwijderd

euhm, als je gewoon op ESC drukt dan slaat ie bij mij de intro gewoon over...

• elmuerte
Raikane: ja maar dat level is dan nog wel geladen, en daar gaat het hier om

Verwijderd

Zou je ook een unreal level erin kunnen zetten i.p.v. een UT level?

• elmuerte
tuurlijk.... Unreal levels werken in UT.
Maar als je een unreal level als UT level wilt gebruiken is het wel aangeradn dat je de wapens verandert, want dat gebeurt niet automatisch
Pagina: 1