Heb het spel, zowat een 10 minuten, enneuh, het roeleert ECHT. Als je wat geld over hebt voor een game, Max Payne is the way to go!
Maareuh, zit wel ff vast. Ik werk nu wel met een dual beretta setup, voor iemand het vraagt.
Ik zit in Part I, chapter 4. Dus, ik heb de drugsdeal al "gespopt" (ie. die vuile idioten met mijn berreta's afgeknalt
) en ik heb nu de sleutel van de Bar. Daar zit Rico Muerte, enneuh ik moet hem zeker killen. In de kamer zit ook een hoer en een handlanger. Dus, ikke erin, met bullettime, direct naar links, handlanger afmaken, dan gaat Muerte (denk ik) in een kamertje, maar dan (zelfs met bullettime) maakt die stomme hoer me altijd af. Any help?
Zelf was ik aan het denken om een granaatje binnen te gooien, ineens die muerte en zijn
dood, dan binnenduiken en handlanger killen.
Normaal zou dit simpel moeten zijn, maar die mensen van de drugsdeal hebben serieus wat health weggepakt.
Maareuh, zit wel ff vast. Ik werk nu wel met een dual beretta setup, voor iemand het vraagt.
Ik zit in Part I, chapter 4. Dus, ik heb de drugsdeal al "gespopt" (ie. die vuile idioten met mijn berreta's afgeknalt
Zelf was ik aan het denken om een granaatje binnen te gooien, ineens die muerte en zijn
Normaal zou dit simpel moeten zijn, maar die mensen van de drugsdeal hebben serieus wat health weggepakt.