Toon posts:

Zes scanners!!

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn scanner Epson GT-7000 doet het niet meer. Dat komt waarschijnlijk doordat het systeem er zes detecteert. Bij apparaatbeheer staan er zes en soms zeven. Als ik ze verwijder dan doet het apparaat het weer, maar wanneer de PC opnieuw is opgestart detecteert windows opnieuw zes of zeven scanners. Hoe kun je die vjf of zes teveel definitief verwijderen?
Ik kreeg de tip om ze te verwijderen in de veilige modus. Dat zou wel helpen! Maar nee hoor... weinig scannen dus. Hij blijft allerlei foutmeldingen geven.
Pentium 2 266 MHz 128 mbRam

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Hmm, is dit niet precies hetzelfde onderwerp?

[topic=278546/1/25]

P.S. Je moet je scanner en andere SCSI apparaten op dezelfde adapter gewoon goed termineren, zoals eerder al gezegd is! Zoek anders ff op die term als je niet weet hoe!

Verwijderd

Wat voor een scanner heb je?
Wat voor een systeem?
SCSI?

Info graag.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 22:52 schreef QuaSi het volgende:
Wat voor een scanner heb je?
Wat voor een systeem?
SCSI?

Info graag.
Epson GT-7000 SCSI

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 22:19 schreef Epitome het volgende:
Hmm, is dit niet precies hetzelfde onderwerp?

[topic=278546/1/25]

P.S. Je moet je scanner en andere SCSI apparaten op dezelfde adapter gewoon goed termineren, zoals eerder al gezegd is! Zoek anders ff op die term als je niet weet hoe!
Ja dat is inderdaad hetzelfde onderwerp, maar ik word nog niet echt wijzer... doe niet zo flauw, hoe kun je de apparaten 'termineren'? We zijn niet allemaal zulke 'computercracks'. Als ik het zelf zou kunnen zou ik helemaal niet hier mijn probleem voorleggen. (toch bedankt voor je reaktie!)

Verwijderd

De scanner moet aan het eind van SCSI-keten zitten, en getermineerd worden.

Ik heb zelf ook een probleem gehad met een SCSI-scanner.
Ik heb voor die scanner toen een aparte SCSI-kaart aangeschaft, omdat ik de scanner problemen bleef geven met de SCSI-kaart die gebruikt werd voor SCSI-HD, cdrompeler, cd-writer.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:05 schreef kek3 het volgende:

[..]

Epson GT-7000 SCSI
De Epson is de enige SCSI-apparaat in het systeem, of heb je ook een SCSI-HD ?
En welke kaart gebruik je voor de scanner?

Verwijderd

Was een cdrompeler? rompelt die de cd's? :+

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

De oplossing werd al gegeven in het andere topic dat je opende ( [topic=278546/1/25] ) dus daar had je beter verder kunnen gaan met je vraag. Dit is een beetje forum vervuiling op deze manier.

Da's nou dus mijn mening (semi-nuchter)...
Zie www.whatis.com voor uitleg over de termen die rond je oren vliegen...

edit:

ik was dronken... GJGFJKGF KJG UGUJ

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

één keer je vraag stellen is wel genoeg hoor
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.