terwijl er echt twee opzitten,(cel 800) wie o wie weet wat hier aaan de hand is (hij loopt ook telkens vast in de bios)
Celerons? Mmm... Die dingen waren nie bedoeld voor dual CPU. Maar goed.. Als je Win9x of ME draait zie je sowieso maar 1 CPU want die OSses kunnen niet meer aan.
Forget your fears...
...and want to know more...
ik ga hier win2k op draaien, dus die zou twee cpu's moeten zien. maar zover kom ik al niet eens, hij moet bij het opstarten al twee cpu's tellen, en dat doet hij dus niet.
het ligt dus aan de hardware niet aan de software
het ligt dus aan de hardware niet aan de software
Inderdaad, de CeleronII's (533A t/m de snelste) kunnen niet SMP'en. Vandaar dat er maar één wordt gezien.Op zaterdag 29 september 2001 22:51 schreef Aetje het volgende:
Celerons? Mmm... Die dingen waren nie bedoeld voor dual CPU.
Je had je wel wat beter op de hoogte mogen stellen voordat je rücksichtslos twee cpu's koopt om mee te SMP'en.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
kweenie of dat gaat lukken met celeron's...
heb je MPS 1.4 aanstaan in de BIOS ?
heb je MPS 1.4 aanstaan in de BIOS ?
Dit bord zou trouwens ook alleen maar FCPGA PIII CPU's ondersteunen, dus helaas voor jou geen celerons... En zeker niet in dual.
http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/Pentiumpro/Cuv4x-d/index.html
http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/Pentiumpro/Cuv4x-d/index.html
ik heb het duidelijk gevraagt aan de verkoper of dat zou gaan, hij zij dat dat prima zou werken (gerenomeerd bedrijf)Op zaterdag 29 september 2001 22:58 schreef abbadon het volgende:
[..]
Inderdaad, de CeleronII's (533A t/m de snelste) kunnen niet SMP'en. Vandaar dat er maar één wordt gezien.
Je had je wel wat beter op de hoogte mogen stellen voordat je rücksichtslos twee cpu's koopt om mee te SMP'en.
Welk bedrijf? Ik zou terug gaan met die processors en dat moederbord en ze vertellen dat het dus echt niet werkt! Geld terug eisen.
Prutsverkoper, sorry hoor. Maar het gaat onmogelijk werken, daar heeft Intel bewust een stokje voor gestoken. Had die verkoper écht moeten weten. De eerdere Celeron's (die met 0.25 core en PPGA i.p.v. de latere FC-PGA package) konden officieus wél SMP'en, maar deze niet.Op zaterdag 29 september 2001 23:01 schreef kees-amd het volgende:
[..]
ik heb het duidelijk gevraagt aan de verkoper of dat zou gaan, hij zij dat dat prima zou werken (gerenomeerd bedrijf)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Dan is het sukkel.
Het is al geruimte tijd bekend dat de FCPGA Celerons niet in Dual-mode werken, alleen single-mode.
Voor dual-mode zul je PPGA-Celerons moeten gebruiken of FCPGA-P3's
Welk gerenommeerd bedrijf is het?
Het is al geruimte tijd bekend dat de FCPGA Celerons niet in Dual-mode werken, alleen single-mode.
Voor dual-mode zul je PPGA-Celerons moeten gebruiken of FCPGA-P3's
Welk gerenommeerd bedrijf is het?
Verwijderd
het is ONmogelijk om de celeron 2 in SMP te draaien, lekker bedrijf waar je het gekocht hebt
---qoute asus site---
Q : Can I use two Celeron 800 on CUV4X-D?
A : No. Because Celeron doesn't support MP (dual/multiple processor) mode.
---qoute asus site---
Q : Can I use two Celeron 800 on CUV4X-D?
A : No. Because Celeron doesn't support MP (dual/multiple processor) mode.
---qoute asus site---
doen het inderdaad prima hierOp zaterdag 29 september 2001 23:22 schreef kees-amd het volgende:
ik haal maandag wel twee p III 1000, dan moet het wel werken
![]()
let er wel ff op dat je CPU's hetzelfde voltage hebben, al genoeg probleempies gehad nu dacht ik zo...
Welke groothandel????Op zaterdag 29 september 2001 23:08 schreef kees-amd het volgende:
ik heb ze gehaald bij een groothandel, maar ja, ik ga ze maandag wel even de huid volschelden
Maandag?? zeg ff hoe laat, als je t tenminste irl gaat doen... * DJSmiley komt dan kijken..
Dealerinfo is maandag, dus kan ikke mooi kijke
leedvermaak rulezzz
een vriend van mij heeft de boel gekocht, die gaat het maandag even voor mij regelen. ik meen dat hij het bij ics heeft gehaald
Op zaterdag 29 september 2001 23:01 schreef kees-amd het volgende:
ik heb het duidelijk gevraagt aan de verkoper of dat zou gaan, hij zij dat dat prima zou werken (gerenomeerd bedrijf)
Eerst zeg je dat je het zelf aan de verkoper hebt gevraagd en een paar posts later zeg je dat een vriend het voor je hebt geregeld. Beetje raar...Op zaterdag 29 september 2001 23:45 schreef kees-amd het volgende:
een vriend van mij heeft de boel gekocht, die gaat het maandag even voor mij regelen. ik meen dat hij het bij ics heeft gehaald
Maar ja...het komt er op neer dat die verkoper van ICS een prutser is. Dus ik ben het helemaal eens met Abbadon, TweakGuy, RvdBroek en de rest die het met ons eens is.
-
Ik heb het ook gevraagd! ik heb alleen de spullen niet zelf gehaald omdat ik geen bedrijf ben en die vriend van mij wel,Op zondag 30 september 2001 10:42 schreef FoxzMan het volgende:
[..]
[..]
Eerst zeg je dat je het zelf aan de verkoper hebt gevraagd en een paar posts later zeg je dat een vriend het voor je hebt geregeld. Beetje raar...
Maar ja...het komt er op neer dat die verkoper van ICS een prutser is. Dus ik ben het helemaal eens met Abbadon, TweakGuy, RvdBroek en de rest die het met ons eens is.
maargoed het is inderdaad een beetje onduidelijk mijn excusses
Volgens de Asus website ondersteund dit moederbord PIII's tot 933MHz......gaat 1Ghz wel lukken dan????
er staat 933+
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Pagina: 1