Toon posts:

NFS PU: 360 met GT1....

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben als factory driver nu aangekomen dat ik de eerste keer in de witte GT1 mag rijden. Je moet onder andere een 360 doen, maar het lukt niet, zeker niet op hoge snelheid, :(. Iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Probeer dit eens:

- Rij met volle snelheid-
- Bij de pijl de handrem gebruiken,
- halverwege handrem los
- kort tegensturen
- en verder gassen

Dit lukte me na 8 keer oefenen. Vooral dat tegensturen is erg belangrijk. Anders draai je nog verder door.

Verder heb ik een vraag bij testcoarse 7.
Hoe kan ik snel om een pion heen? Dus een bocht van 180 graden. Steeds glij ik te ver door :(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik ook weten, lukt me ook niet.

Wat ik wel stom vind; ik heb nou het factory driver deel gehad, maar nu kan ik niet meer alle tests oefenen. Dat vond ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ook erg slim is om 50 keer die 360° perfect te doen binnen de pionnen, dan langzaam gek worden dat je niet doorgaat, en dan na veel vloeken erachter komen dat ie rechtsom moet en niet linksom.

Ze konden in de weide omtrek mijn oerschreeuw horen. :)

Verder kick-ass spel.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
- gas geven :)
- vlak voor pionnen gas los
- naar rechts sturen
- handrem indrukken en vasthouden
- handrem loslaten op dode punt
- gas erop

klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik moet het nog proberen, maar ik heb wel gemerkt dat als je de handrem inhoud hij bij 180 graden spontaan weer terug draaid........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Delirium: Klopt niet volgens mij. Als je de handrem inhoudt (langer als je gevoel aangeeft) draait ie vanzelf verder. Eventueel even kort tegenstuur geven bij de 180 graden en dan vlug weer recht.

Hans3danmaarweer: Hoe is de dubbele 180 (met achteruitrijden) je gelukt? Hij keurt de 2e bij mij steeds niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joop > met de 911 is dat inderdaad zo, die GT1 weigert bij mij echt na 180 graden, ik wordt er gek van. Hoe hard ik ook rij...no 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai je wel de goeie kant op?
En rij je snel genoeg weer door?

(effe een tip als het niet goed lukt om recht achteruit te rijden, als je de 1ste keer bent omgedraaid, moet je 'm effe in z'n vrij laten staan, en dan pas in z'n achteruit, anders wilde hij bij mij weleens naar links of rechts trekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

zoals wheeler het zegt klopt het. Je moet dus wel zorgen als je die handrem hebt ingedrukt en verder wil rijden dat je wel eerst ff de andere kant draait met je wielen zodat je als het ware achteruit doorglijdt de goede kant op en dan kan je gewoon doorrijden.
Om een pion snel voorbij te kunnen kan je beter de bocht wat groter maken en gewoon sturen voluit en wat gas erbij doen en hoppa die bocht neem je dan ook wel snel. :)
Ben al aardig ver moet nu tegen die Chief Test Driver bij factory driver en die is erg pittig, want hij rijdt ontzettend goed en als ie eenmaal verkeerd staat dan reset ie zichzelf ff en hij staat altijd wel goed :(

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor de 360 graden met de GT1 is er ook een hele andere aanpak.
- handgeschakelde bak nemen
- rijden, in 2e versnelling, hoog toerental
- handrem gebruiken
- tegelijkertijd terugschakelen naar acheruit (R)
- heel kort achteruitrijden met tegenstuur
- weer schakelen in z'n 1
- verder rijden.

De 180 - 180 test is me gelukt (ik heb Factory driver uitgespeeld. Ik kwam er achter dat ik de hele tijd de verkeerde kant op draaide (ik weet niet of dat het probleem bij sommigen is, maar bij de eerste 180 die je pijltje naar rechts en bij de tweede dus naar links (als je achteruit rijdt)), hoezo frustrerend. Toen ik dat eenmaal wist lukte hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt, naar te veel keer proberen, dat tegensturen dat deed het!!!! thanx
Pagina: 1