ik weet niet of gimp er voor linux is, maar er wordt niet meer aan gewerkt volgens mij. Al sinds anderhalf jaar niet ofzo. Maar verder wel cool progje (vooral de ingebouwde effecten als sepia)
the gimp is begonnen op linux, en is daarna halverwege ooit geport voor win32 systemen.Op zaterdag 29 september 2001 22:41 schreef cREATiVe8500 het volgende:
ik weet niet of gimp er voor linux is, maar er wordt niet meer aan gewerkt volgens mij. Al sinds anderhalf jaar niet ofzo. Maar verder wel cool progje (vooral de ingebouwde effecten als sepia)
Verwijderd
The Gimp is ontwikkeld voor Linux en later geported naar Win9x...Op zaterdag 29 september 2001 22:41 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Verder vind ik the Gimp lang niet zo fijn in gebruik en haalt het Photoshop bij lange na niet, maar daar ging het hier niet over
er wordt nog gewoon aan gewerkt dacht ik, de meest recente release is 1.2.2 (29 juli 2001)Op zaterdag 29 september 2001 22:41 schreef cREATiVe8500 het volgende:
echter momenteel gaat de development via CVS en is het niet meer mogelijk om een developer's versie via de site te downloaden, maar dien je dat via de CVS-server te doen. overigens niet aan te raden als je zelf niet wilt mee ontwikkelen maar hem gewoon wilt toepassen.
GIMP is in vergelijking met photoshop minder een teken-tablet en meer een tool om plaatjes automatisch aan te passen, de lijst met verkrijgbare plugins voor allerhande zaken is schier eindeloos.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1