Toon posts:

internet verdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon een proxy hebben, waarmee ik KAAZA en MSN-MESSENGER kan gebruiken.... de rest (zoals icq en zo) hoeft niet.... heb al heel wat geprobeerd, maar nog steeds niets gevonden :( misschien dat jullie tweakers wel wat weten :)

Verwijderd

msm doet het niet via proxy volgens mij.
icq wel.

Verwijderd

Je kan voor Windows gebruik maken van een programma als sygate of winroute.

Als je een extra computer over hebt kan je er Linux op installeren, of de 'standaard' linux distributies als SuSE, Redhat of Debian.

Of een dedicated router oplossing als freesco of ConnecTUX :) (je kan een demonstratie-versie aanvragen op de website)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 22:19 schreef SeWPKiP het volgende:
Je kan voor Windows gebruik maken van een programma als sygate of winroute.

Als je een extra computer over hebt kan je er Linux op installeren, of de 'standaard' linux distributies als SuSE, Redhat of Debian.

Of een dedicated router oplossing als freesco of ConnecTUX :) (je kan een demonstratie-versie aanvragen op de website)
of simpelweg ip masq :)

Verwijderd

ik heb zelf Winproxy op het servertje staan. Werkt heel erg goed. Alles werkt (zelfs internetbankieren) zonder veel instellingen en ander gedoe.
Je leest (heel even) de hadleiding of gaat op de volgende manier te werk:
1: Instaleer alleen op de server WinProxy
2: Configureer WinProxy via de Wizzard
3: Stel je interne NIC in op 90.0.0.1 als IP
4: Zet je IP op automatisch voor je kabelnic
5: Zet alle clients in je netwerk op automatisch IP verkrijgen
6: En weg ben je! >:)

Verwijderd

Topicstarter
winproxy heb ik al gebruikt, daar werkte het ook niet bij.... :(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

'K heb zelf W2K geinstalleerd, en maar de eigen routerfunctie gebruikt... Werkt als een tiet! DHCP voor et hele netwerk en dat compje van mij staat toch 24/7 aan. Aanrader!

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1