Ik heb steeds een probleem: ik heb 2 computers in een netwerk. Als ik dan een van die 2 server maak, en dan met de andere de server wil joinen dan zegt hij disconnected. Hoe kan dat en wat kan ik daar tegen doen?
Ik heb hier ook lang problemen mee gehad ik zal is kijken of ik kan vinden wat ik heb gedaan om te zorgen dat het goed verloopt maar nog 1 ding hebbie serial of lan?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik heb een Lan en een gewone 56k verbinding. Maakt het dan wat uit? Ander doe ik gewoon serial.
En even voor de duidelijk ik bedoel dat ik een computer Internet server maak (dus verbinding met internet) en dan met de andere vanuit lan wil joinen. Zodat ik dus met 2 computer op internet zit als het ware.
En even voor de duidelijk ik bedoel dat ik een computer Internet server maak (dus verbinding met internet) en dan met de andere vanuit lan wil joinen. Zodat ik dus met 2 computer op internet zit als het ware.
hmmmmmmmmm
Dat heb ik nog nooit gedaan maar kun je wel gewoon met allebij de comps. op internet?? ik bedoel dat je via je lan op internet kan omdat de andere comp. (met de aansluiting waarschijnlijk)een verbinding heeft??? Of zegt hij dan ook disconnected??? Volgens mij mot dat ook kunnen. ik probeer het wel ff
(het is nu 18:30 verw8 antwoord om 20:00)
Dat heb ik nog nooit gedaan maar kun je wel gewoon met allebij de comps. op internet?? ik bedoel dat je via je lan op internet kan omdat de andere comp. (met de aansluiting waarschijnlijk)een verbinding heeft??? Of zegt hij dan ook disconnected??? Volgens mij mot dat ook kunnen. ik probeer het wel ff
(het is nu 18:30 verw8 antwoord om 20:00)
waarom wil je met beide op internet?????
valsspelen soms???? in de ranklist hoger komen door de 2 comp.s tegen elkaar te laten gaan??????
valsspelen soms???? in de ranklist hoger komen door de 2 comp.s tegen elkaar te laten gaan??????
Misschien moet je eens proberen de pc's vershillende IP nr's te geven (bijv. 192.168.0.1 en 192.168.0.2) en dan bij half-life connect (ipnr) doen (dat kan btw in console).
Misschien dat dat werkt ik heb het zelf nog niet geprobeerd want heb nog geen 2 pc's
Misschien dat dat werkt ik heb het zelf nog niet geprobeerd want heb nog geen 2 pc's
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
zijn er ook manieren om met 2 pcŽs met 1 internetverbinding CounterStrike te spelen..
meestal gaat dat hier gepaard met een ping van 1600...niet echt speelbaar....heeft iemand tips..
(andere poort ofzo??)
meestal gaat dat hier gepaard met een ping van 1600...niet echt speelbaar....heeft iemand tips..
(andere poort ofzo??)
Verwijderd
Hmmm, heb je wel de legale versie van hl?
anders moet je een goede key-code vinden of
heb je al meerdere problemen gehad met normaal netwerk? is dit ook zo bij andere games?
anders moet je een goede key-code vinden of
heb je al meerdere problemen gehad met normaal netwerk? is dit ook zo bij andere games?
ZIjn beide Half Life installs naar dezelfde versie gepatched?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1