weet iemand waar ik een tafeltennis game kan downloaden ofzo (shareware: geen warez request), of zijn die er eigenlijk wel voor pc? Kan ik er anders een met een emulator ofzo downloaden? Ik wil heel graag een tafeltennisspel voor de pc, plzzz help me!
schaam je! Dat is lang niet zo cool als tafeltennis, het lijkt er niet eens op!Op zaterdag 29 september 2001 20:53 schreef ItSnows het volgende:
pong ?
Ik heb ook heel lang naar een tafeltennis spelletje gezocht, maar die zijn inderdaad bijna nergens te vinden.
't Zijn allemaal pong klonen...
Toevallig vond ik er eentje. Ik was eens aan het kijken wat sourceforge allemaal aan spelletjes te bieden had.
En tadaaa daar is tie! Cannon Smash
Volgens mij swerelds eerste echte tafeltennis spelletje.
Tis nog wel beta geloof ik, maar het ziet er goed uit (3D).
Besturing is supersimpel, met je muis loopt je poppetje, met de knoppen sla je backhand en forehand (backhand = links) en met je toetsenbord kun je de bal plaatsen (was het in het echt ook maar zo makkelijk
).
Oh en je kan ONLINE spelen... dus als je wil (ik wil het namelijk wel eens proberen
)
---
heuh, hij stond er al
naja, nog wat dan: draait onder linux en windows
Toevallig vond ik er eentje. Ik was eens aan het kijken wat sourceforge allemaal aan spelletjes te bieden had.
Besturing is supersimpel, met je muis loopt je poppetje, met de knoppen sla je backhand en forehand (backhand = links) en met je toetsenbord kun je de bal plaatsen (was het in het echt ook maar zo makkelijk
Oh en je kan ONLINE spelen... dus als je wil (ik wil het namelijk wel eens proberen
---
heuh, hij stond er al
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Anoniem: 36218
DUDE! pong is de eerste versie van Tafeltennis spellen ooit!Op zaterdag 29 september 2001 20:54 schreef masteralbert het volgende:
[..]
schaam je! Dat is lang niet zo cool als tafeltennis, het lijkt er niet eens op!
PONG = tafeltennis! (Pong komt van Ping-Pong!)
Je kan het alleen niet goed zien, maar dat moet het toch echt voorstellen...
probeer btw eens http://www.freeloader.com (alsíe nog bestaat) daar kan je gratiz spellen downloaden, legaal, en meestal zitten daar wel dingen bij als Tafeltennis en Pool spellen enzow
dat CannonSmash is supermoeilijk, je moet precies dat kruis op het rooie puntje hebben als je bal eraan komt: ONMOGELIJK GEWOON! Hoe doe ik dit ooit simpel!
EN PING-PONG IS DUS GEEN TAFELTENNIS!!!! (volgens een tafeltenniser) dat dat effe duidelijk moge wezen.Op zaterdag 29 september 2001 21:18 schreef Spartacuz het volgende:
[..]
DUDE! pong is de eerste versie van Tafeltennis spellen ooit!
PONG = tafeltennis! (Pong komt van Ping-Pong!)
Je kan het alleen niet goed zien, maar dat moet het toch echt voorstellen...
probeer btw eens http://www.freeloader.com (alsíe nog bestaat) daar kan je gratiz spellen downloaden, legaal, en meestal zitten daar wel dingen bij als Tafeltennis en Pool spellen enzow
bij freeloader hebben ze trouwens ook GTA
Op zaterdag 29 september 2001 21:21 schreef masteralbert het volgende:
dat CannonSmash is supermoeilijk, je moet precies dat kruis op het rooie puntje hebben als je bal eraan komt: ONMOGELIJK GEWOON! Hoe doe ik dit ooit simpel!
ik had het zo door... je moet gewoon effe wat balgevoel kweken.
je mag mijn tafeltennis tafel wel kopen.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Anoniem: 29349
Voor de HukaTuKe-pingponger is het hetzelfdeOp zaterdag 29 september 2001 21:23 schreef masteralbert het volgende:
ik tafeltennis zelf ook en PING PONG is inderdaad GEEN tafeltennis!!!!!!!!!
Het gaat zo supersnel bij mij!Op zaterdag 29 september 2001 21:23 schreef DeTeraarist het volgende:
[..]
ik had het zo door... je moet gewoon effe wat balgevoel kweken.
Khad niet anders verwacht van een tafeltenniser...Op zaterdag 29 september 2001 21:29 schreef masteralbert het volgende:
[..]
Het gaat zo supersnel bij mij!
Trouwens, ken je TTVN (Nieuwkoop)?
Bestaat vandaag geloof ik precies 40 jaar => Feesie!!!
(wil ik effe kwijt)
Anoniem: 36218
nou ja, je hebt een klein tennisracket in je hand en mept een balletje heen en weer over een tafeltje, whateverOp zaterdag 29 september 2001 21:22 schreef DeTeraarist het volgende:
[..]
EN PING-PONG IS DUS GEEN TAFELTENNIS!!!! (volgens een tafeltenniser) dat dat effe duidelijk moge wezen.
bij freeloader hebben ze trouwens ook GTA
Ja zon game zal ik Hitmanwvu us aan RADEN
Die kan geen 1 ball raak slaan 
edit
Kan er geen snars van
vage controls
edit2
Nu raden wel goed geschreven
edit
Kan er geen snars van
edit2
Nu raden wel goed geschreven
Anoniem: 37939
Misschien een beetje laat maar het past perfect in de topic, de link stond bij startpagina http://www.playplay.be/top5/top5_game_3.htm
Echt superverslavend en leuk, sommige tegenstanders zijn simpel anderen zijn bijna niet te verslaan
Echt superverslavend en leuk, sommige tegenstanders zijn simpel anderen zijn bijna niet te verslaan
vetOp vrijdag 14 juni 2002 14:56 schreef Wirret het volgende:
Misschien een beetje laat maar het past perfect in de topic, de link stond bij startpagina http://www.playplay.be/top5/top5_game_3.htm
Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef ItSnows het volgende:
shift + q
Die start niet eens bij mij, onder Windows XP.Op zaterdag 29 september 2001 21:13 schreef DeTeraarist het volgende:
Ik heb ook heel lang naar een tafeltennis spelletje gezocht, maar die zijn inderdaad bijna nergens te vinden.
Besturing is supersimpel, met je muis loopt je poppetje, met de knoppen sla je backhand en forehand (backhand = links) en met je toetsenbord kun je de bal plaatsen (was het in het echt ook maar zo makkelijk).
Oh en je kan ONLINE spelen... dus als je wil (ik wil het namelijk wel eens proberen)
---
heuh, hij stond er al
Ik hoor geluid, hij gaat naar 640x480 en dat was het dan ook..
Site is down, en aan het URL te zien is het weer een pong kloon, en daar vroeg hij dus NIET om.Op zondag 30 september 2001 13:25 schreef Papa Roach het volgende:
http://www.thanhduong.net/pingpong.html
LOL, maar ik kan niet echt zeggen dat ie erg duidelijk is. Zorg dat je met dat ding in de buurt van de bal bent en voor de rest is het maar wat gokken..Op vrijdag 14 juni 2002 14:56 schreef Wirret het volgende:
🌞🍃
Anoniem: 37939
had ik eerst ook, maar op een gegeven moment kan je met of zonder effect schieten, het is wel eerst wennen maar daarna is het echt gaaf, ik heb net van de eerste met 21-5 gewonnen, van de rest kan ik nog steeds niet winnen. Maar het ligt aan de manier waarmee je met je muis naar de bal beweegt en ook hoe snel.
Pagina: 1