Ik zie tekst wat mijn buurman typt

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Mijn buurman heeft ook een Trust Wireless keyboard gekocht toevallig, en hij heeft zijn computer aan dezelfde muur staan als ik, nu zie ik af en toe iets wat hij typt! :(

Verwijderd

Big Buurman is watching you !!! :) cool man

Verwijderd

ROFL. Kewl. Das nog eens wireless chatten.

Kun je de freq. instellen?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Da's nog niet zo erg, maar zziet HIJ ook wat jij typt? (security probleem...)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• Mastermind
Jah! :(

Verwijderd

Pas maar op dat ie geen warez link intikt in de browser terwijl jij aan het gotten bent :D

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Misschien een hele simpele oplossing, een staalplaatje achter jouw ontvangertje ??
Wie weet werkt het.

• Mastermind
Op zaterdag 29 september 2001 20:49 schreef ItSnows het volgende:
ROFL. Kewl. Das nog eens wireless chatten.

Kun je de freq. instellen?
Hey ja, dat kan! Idd! Thanx! (zat switchje op de receiver die ik nog niet gezien had) :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 20:53 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Hey ja, dat kan! Idd! Thanx! (zat switchje op de receiver die ik nog niet gezien had) :)
;)

• Mastermind
Als hij zijn receiver maar niet stiekem omswitcht om mijn geheime typsels mee te kunnen lezen! :(

Verwijderd

Vindt je zekers wel leuk s`avonds om half 2 zien wat je beurman nog achter zijn computer doet! ;)

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

:D

Verwijderd

Dikke lol :D

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wil ik ook :P

Verwijderd

't bewijs is dus geleverd! Draadloze toetsenborden zijn link! Ik herriner me nog discussisies over draadloze Logitech toetsenborden waar iedereen vond dat het allemaal wel meeviel..... Dus: draadloze toetsenborden zijn link!

Verwijderd

Heb je toevallig ook een draadloze koptelefoon?

Verwijderd

Ik heb een draadloze koptelefoon en kan ook meeluisteren met iemand hier uit de buurt >:)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Cewl :D

Never Trust "Trust". :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:19 schreef RobinVR het volgende:
Ik heb een draadloze koptelefoon en kan ook meeluisteren met iemand hier uit de buurt >:)
Ik ook :)

Eigenlijk :( maarja. Ben optimistisch ingesteld ;)

Verwijderd

Mjah :) Een draadloze koptelefoon is nice, en grappig als er iemand in je buurt is die ook zo'n goeie heeft met groot bereik.

Wanneer je buurjongetje van 12 ineens besluit een LAN te organiseren (LOL :)) is de lol er al heeeeel snel af, vooral omdat je dan van *@#@ mensen tegelijk het geluid hoort ;)

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

hehehehehe....erg cool ! ;)

vooral storend als die gast veel ALT-F4 gebruikt :)

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:47

blitzkrieg

Whoop Whoop!

dit lijkt me zwaar lastig, maar helpt het niet als je er een plaatje staal achter zet??

ik heb eigenlijk geen idee hoe dingen werken. infrarood?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:30 schreef blitzkrieg het volgende:
dit lijkt me zwaar lastig, maar helpt het niet als je er een plaatje staal achter zet??

ik heb eigenlijk geen idee hoe dingen werken. infrarood?
Nee, Radiofrequentie.
Infrarood kan niet door muren (infrarood moet de zender de ontvanger 'zien').

• VROEM!
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Of als hij deze link bezoekt.

(Waarschuwing, bedenk je even tien keer voor je erop klikt!)

Als je die bezoekt en je hebt snel internet ben je zo vijf minuten aan het Alt-F4 en :P erg leuke link om aan iemand door te sturen als SMS site, ghihi :)

Goh, wat zei je dat je in beeld hebt? Nou, dan heb ik vast een tiepvaud gemaakt :P

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:34 schreef VROEM! het volgende:
Of als hij deze link] bezoekt.

Als je die bezoekt en je hebt snel internet ben je zo vijf minuten aan het Alt-F4 en :P erg leuke link om aan iemand door te sturen als SMS site, ghihi :)
Duimknop is bij mij Alt F4 :D

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:35 schreef ItSnows het volgende:
post + post
= 2 post ;) :P

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Op zaterdag 29 september 2001 21:19 schreef RobinVR het volgende:
"Shit alweer pr0n" :D

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Ik krijg gewoon een site te zien (twee als ik OK kies bij de pop-up), verder gebeurt er niets. Zowel in IE6 als in Opera.

Geen honderden pop-ups ofzo dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:45 schreef uibeltje het volgende:

[..]

"Shit alweer pr0n" :D
SIM: Whoot

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:13

Goh, wat zei je dat je in beeld hebt? Nou, dan heb ik vast een tiepvaud gemaakt :P
:?
gewoon een venster dat om ok/annuleren vraagt, en maar 1 pop up...whats the problem?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

It snows: je hebt een kleine typo in je 'borg' signature...

Souq the vaud :P

Kep em zelf ook weer even gecheckt, hij is inderdaad niet meer wat hij geweest was :'(

Als je hem een paar maanden geleden geprobeerd had, stond je hele compu binnen de kortste keren vol met wel 50 'biologisch georienteerde actie sites'

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:49 schreef VROEM! het volgende:
It snows: je hebt een kleine typo in je 'borg' signature...

Souq the vaud :P
Zo staat het op mijn DVD indien engelse subtitels aanstaan :D Net ff gecontroleerd...

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
HAHAHAHA Das wel vet >:)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Op zaterdag 29 september 2001 21:51 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Zo staat het op mijn DVD indien engelse subtitels aanstaan :D Net ff gecontroleerd...
Assimulate komt in mijn engelse woordenboek niet voor, assimilate wel.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:55 schreef VROEM! het volgende:

[..]

't is een quote. Daar kunnen fouten in zitten. Dat hoort er bij.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

en park is ook al met een K :P

ff serieus: ik ben weleens op een LAN geweest waar iemand anders toevallig hetzelfde (logitech) draadloze toetsenbord had en ik kon dus NIET meekijken, het stoorde alleen als een gek allemaal dus het was niet echt bruikbaar... kon gelukkig nog geval MET draad regelen :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 21:55 schreef VROEM! het volgende:

[..]

Moet je ook een Amerikaans woordeboek gebruiken en geen engels :+

Tja, wat zal ik doen :)

Verwijderd

Nu ook nog beide dezelfde muis, en je domineert zijn pc!!!
:)

• kropsla
  • Laatst online: 01-10-2023
Wahahaaahah wat een lol zeg :P
Zoiets heb ik nog nooit gehoord/gelezen/gezien :D
Cya!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 07:30

Remco2001

Ehm, ok...

Heeft er toevallig ook iemand een draadloze modem. Dus 1 die ergens naar een kastje zoekt beneden, zodat je kunt internetten. Dus zonder kabel naar de zolderkamer bijvoorbeeld. (zalwelnie)

GRTZ! :)

Remco ;)

Verwijderd

Zin om je buurman te pesten?

Check of je buurman onder windhoos bezig is. Als dat zo is, doe je toetsenbord 'aan', maar zorg ervoor dat je je eigen commandoŽs niet uitvoert.

Dan doe je snel achter elkaar WINKNOP+R, en dan een format C commando, en nog ff confirmen >:) >:) >:)

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 23:44 schreef Remco2001 het volgende:
Heeft er toevallig ook iemand een draadloze modem. Dus 1 die ergens naar een kastje zoekt beneden, zodat je kunt internetten. Dus zonder kabel naar de zolderkamer bijvoorbeeld. (zalwelnie)

GRTZ! :)

Remco ;)
Een oude draadloze telefoon openschroeven en Tweaken...
(Lees: modemlijntje ergens ertussen solderen) >:)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Op zaterdag 29 september 2001 21:17 schreef klausewitz het volgende:
't bewijs is dus geleverd! Draadloze toetsenborden zijn link! Ik herriner me nog discussisies over draadloze Logitech toetsenborden waar iedereen vond dat het allemaal wel meeviel..... Dus: draadloze toetsenborden zijn link!
Gelukkig zit er een klein kwaliteits verschilletje tussen een Logitech Cordless Desktop en een Trust draadloos toetsenboord.

Logitechs zijn niet link. Tenzij natuurlijk iemand Per se jouw ingetypte toetsen uit wil lezen, dan kan alles. Maar het is ook mogenlijk om met een uiterst gevoelige radioontvanger uit te 'horen' wat iemand typt op een normaal draadjes toetsenboord. Daarom lopen mensjes van de FBI ook met notebooks van 15 kilo die aan speciale eisen voldoen rond.

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Kunnen we dit niet als FAQ-topic neergooien in de HK voor als "humor-indicator" ofzo? :?

:P

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op zaterdag 29 september 2001 21:17 schreef klausewitz het volgende:
Als deze opmerking for real is dan istie zeer erg overdreven.
Ik heb hier drie setjes cordless dekstop varierend van de standard tot aan de optical .. en geen centje last.. en ze staan allemaal in een straal van een meter of vijf van elkaar....

En we hebben het hier notabene over Trust :r .. das het C merk onder de B merken man... ik zou nog niet eens dood willen worden gevonden met iets van trust bij me...
Van zo'n merk kan je verwachten dat die niet de moeite gaat doen om verschillende coderingen in het signaal te verwerken net zoals bij Logitech... is veel goedkoper om gewoon één signaal neer te gooien met een of ander dom switchje die em van frequentie verandert...

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op zondag 30 september 2001 00:20 schreef KNETTER2000 het volgende:

[..]

Als deze opmerking for real is dan istie zeer erg overdreven.
Ik heb hier drie setjes cordless dekstop varierend van de standard tot aan de optical .. en geen centje last.. en ze staan allemaal in een straal van een meter of vijf van elkaar....

En we hebben het hier notabene over Trust :r .. das het C merk onder de B merken man... ik zou nog niet eens dood willen worden gevonden met iets van trust bij me...
Van zo'n merk kan je verwachten dat die niet de moeite gaat doen om verschillende coderingen in het signaal te verwerken net zoals bij Logitech... is veel goedkoper om gewoon één signaal neer te gooien met een of ander dom switchje die em van frequentie verandert...
En ja idd Trust zuigt... had eens een prima handscannertje.. gevraagd voor 95 drivers - hoorde ik op de achtergrond "Weggooien die zooi" en kreeg ik het advies van die joker aan de telefoon: we hebben tegenwoordig mooie flatbeds... vandaar mij HP 5s (SCSI-2)

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:47 schreef Karateka het volgende:

Check of je buurman onder windhoos bezig is. Als dat zo is, doe je toetsenbord 'aan', maar zorg ervoor dat je je eigen commandoŽs niet uitvoert.

Dan doe je snel achter elkaar WINKNOP+R, en dan een format C commando, en nog ff confirmen >:) >:) >:)
Dan bel je hem natuurlijk eerst ff op, zodat je zeker weet dat hij niet achter zijn computer zit >:) ;)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

toch maar infrarood dan?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 16:25

hehe lol ... gelukkig trapt opera er niet in :P

• Han
  • Niet online

Han

Ik werk zelf bij een "firma" die zich o.a. bezig houd met het monitoren van stoute mensjes.. We kunnen zelf met een busje voor je huis gaan staan en dan precies zien wat je op je PC doet. Je monitor straalt nl. een frequentie uit die wij kunnen oppikken. Vervolgens signaal omzetten en dan kijken we live mee. Ander toetsenbord help dus niet!! Big Brother is watching YOU! >:) >:)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 14:04 schreef Merely het volgende:
Ik werk zelf bij een "firma" die zich o.a. bezig houd met het monitoren van stoute mensjes.. We kunnen zelf met een busje voor je huis gaan staan en dan precies zien wat je op je PC doet. Je monitor straalt nl. een frequentie uit die wij kunnen oppikken. Vervolgens signaal omzetten en dan kijken we live mee. Ander toetsenbord help dus niet!! Big Brother is watching YOU! >:) >:)
dan ben ik wel nieuwsgierig waar jij werkt :? :)

• Han
  • Niet online

Han

Firma Stiekem BV >:) (Divisie Technische Ondersteuning KLPD)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 14:04 schreef Merely het volgende:
Grappenmaker...

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik weet dat ze je beeldschermstraling op kunnen vangen en om kunnen zetten zodat ze precies zien wat jij doet.
ik geloof alleen niet dat jij bij zo'n firma werkt. denk niet dat iemand die daar werkt dat zomaar ff zegt op een forum. :)

Verwijderd

LOL geen kans bij mij..

/me heeft een AS4431D, das dus een TFT-tje

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 14:50 schreef Merely het volgende:
Firma Stiekem BV >:) (Divisie Technische Ondersteuning KLPD)
Cool, zit jij in dat nieuwe gebouw in Driebergen? (aka de geluidsmuur)
Heb daar nog een paar daagjes rondgewandeld voor een stageopdracht. :)
Op zondag 30 september 2001 14:59 schreef Leipo het volgende:
ik geloof alleen niet dat jij bij zo'n firma werkt. denk niet dat iemand die daar werkt dat zomaar ff zegt op een forum. :)
Hmm DTO is niet bepaald een staatsgeheim hoor.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Op zondag 30 september 2001 00:20 schreef KNETTER2000 het volgende:

[..]

<knip>

kijk, je krijgt dagene waarvoor je betaalt. Heb je geen geld over voor kwaliteit dan offer je gewoon een aantal dingen op. Het is best oke dat die keus geboden wordt lijkt me. Als jij die keus niet wilt maken maak je hem gewoon niet en haal je wat beters in huis :) (Net als ik ;))

Reaktie op hieronder: lees ook eens wat onder die reaktie van mij staat :P )

Verwijderd

Was er met twee keer alt f4 weer uit hoor!

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Kan dit eigenlijk ook bij een beter merk; zoals bijvoorbeeld een logitech? of is dit gecodeerd en alleen af te luisteren door de juiste zender en ontvanger....
Net als een dect telefoon :?

• Han
  • Niet online

Han

Op zondag 30 september 2001 15:09 schreef 10us het volgende:

[..]

Cool, zit jij in dat nieuwe gebouw in Driebergen? (aka de geluidsmuur)
Heb daar nog een paar daagjes rondgewandeld voor een stageopdracht. :)
[..]

Hmm DTO is niet bepaald een staatsgeheim hoor.
Yep... The wall... in Driebergen.

Enne.. geheim? Ik denk dat de gemiddelde discovery-channel-kijker zelfs meer kan vertellen :)

Het gaat er niet om hoe je het doet, maar bij wie je het doet... da's geheim!

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

he Merely, dan kan jij ze zeker ook vertellen dat jullie toetsenboorden ook gewoon af kunnen luisteren?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36
Op zaterdag 29 september 2001 23:47 schreef Karateka het volgende:

Kan wel zien dat je niet de "Guts" hebt gehad om het een keer te proberen, bij mij kwam er heel mooi een melding dat ik C niet kon formateren omdat mijn Operating System er op aanwezig was.
Pagina: 1