Bij Factory driver krijg je nogal eens de opdracht om een slalom te maken. Dit lukt altijd wel vrij makkelijk, maar om zo'n 180graden bocht te maken om die pionen, gebruik ik altijd de (gewone) rem. De handrem wil gewoon niet lukken. Hoe doe ik dat?
Dat is toch niet nodig. Ik vind dat je met de gewone rem veel gecontroleerder kunt remmen. Die gebruik ik dan ook altijd.
Met die kick, daar moet ik je wel gelijk in geven. Een handrem staat veel stoerder. Wat mij wel is opgevallen is dat je als je gewoon remt (rechtuit rijdend) en als je dan nog maar een lage snelheid hebt je handrem inramt en vervolgs stuurt lukt het wel. Dus dan wordt het een combinatie. Als je bij hoge snelheid je handrem gebruikt, dan gaat je auto schuiven en heb je hem niet/nauwelijks in de hand. Ook maak je dan waarschijnlijk een grotere bocht op de pillon dan nodig.
Toch te weinig vermogen denk ik. Met de gt1 lukt het namelijk wel. Alleen een handrembocht in een race wil nog niet lukken. (zoals bij dat circuit in monaco).