detonator xp ervaringen.

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
detonator xp (21.80) is nou alweer een tijdje uit. wat zijn je ervaringen? ik vind ze echt :r

je 3dmark score ziet er wel leuk uit, maar zo kreeg ik eens maxpayne met een witte jas en crashte vaak en vandaag begon emperor te flikkeren. textures verdwenen ook en meer van dat soort vage dingen.

terug gegaan naar 12.90 en alles loopt weer perfect :)

heel leuk die extra snelheid, maar zo heb ik er dus niks aan :(

Verwijderd

Detonator XP loopt hier prima op mn Geforce3, ook op andere PC's met oa. een GF2 GTS en MX'jes lopen deze drivers duidelijk sneller, visualiteitsproblemen hebbik nog niet geahd

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Ik draai inmiddels ook op v21.80 en onder win2k heb ik toch ZEKER een positieve ervaring.

Alles voelt gewoon veel soepeler aan en de muisbegingen komen natuurlijk over doordat het beeld een stuk soepeler beweegt. :9~

Onder winxp heb ik helaas NIET deze ervaringen. :(

Voor zowel geluid, muis als video is XP voorlopig nog GEEN reele optie voor mij en dus blijf ik bij Win2K. ;)

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Verwijderd

XP-Detonators 100%

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Thyzz

-=leeg=-

Mijn spellen draaien wel sneller enzo, maar af en toe als ik even weg ben geweest kom ik terug en dan staat er een fout op het beeldscherm dat windows opnieuw is opgestart vanwege de videodriver... maar voor de rest geen problemen

5325wp

Verwijderd

Volgens mij letten jullie teveel op de framerates...
Ik heb zelf ook Detonator XP op windows 98se draaien, m'n 3dmark score ging met ong. 50 punten omhoog maar m'n spellen draaien echt niet merkbaar sneller.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zulke verschillen ziet, of je nu 90 of 100 fps draaid, wtf boeid het als je het toch niet ziet :?

Verwijderd

Dat klopt, er zitten volgens mij nog wat bugs in die drivers. Sinds in overgestapt ben van 98se naar xp met detonatorxp drivers is ten eerste m'n 3dmark2k1 score zo'n 300 punten gezakt, maar zijn er af en toe wat rare haperingetjes en kleurnuances te zien, dus nee jij bent niet de enige die dat heeft. Wachten op een update dus...

Verwijderd

Niet echt over te spreken, in benchmarkjes gaat de score een aardig stuk naar beneden in ieder geval. tov 6.47 bijvoorbeeld, of ASUS 12.xx drivertjes.

Verder merk ik er weinig verschil in en draait het wel goed dacht ik zo.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij is het de 21.81 ipv 21.80 :)

They made me do it.

Verwijderd

Onder win98 en win2000 is het wel lekker snel Maar onder winxp zie ik weinig verschil kwa performance tussen de det4 en de asus det 12.90. Volgens mij zou 12.90 in xp sneller dan de det 4 (12.81) alleen is die niet compatible met win xp

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zaterdag 29 september 2001 22:40 schreef Smoothy_ het volgende:
Volgens mij is het de 21.81 ipv 21.80 :)
da klopt. had ze alleen ffe niet geinstalleert, dus kon het exacte nummer niet zien |:(

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-06 09:28

tutterke

Klein maar tapper!

Hier in XP had ik zo maar ff een 3D mark 2001 winst van 25 % !! Max Payne loopt ook vlotter (niet echt veel maar toch)

Toch zie ik ook soms rare dingetjes op m'n scherm, of krijg ik een error, dus ik ben er wel van overtuigd dat er nog wat bugs inzitten (ondanks de winst in 3d mark 2001)

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Verwijderd

Ik krijg ze niet werkend, maar ik schijn een zwaar moeilijke combo van mobo+videoplank te hebben, aangezien ik ook maar één detonator in Win2k aan de gang krijg. Kon dus alleen in safe mode booten in XP en dan ben je snel uitgekeken. ;)

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Detonator 4 kix azz! Hier werken ze perfect onder XP! Een poepie beter als de standaard 12.41..! 8-)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij lopen ze perfect, ik heb nog nooit haast zulke perfecte drivers op me pc gehad, overal doen ze het perfect mee, top! :)

39

Verwijderd

Ze lopen bij mij best wel lekker. Alleen jammer dat je de refreshRate per resolutie niet snel kan instellen. |:(

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben er al van afgestapt, zitten flinke bugs in,

1 van de grootste vind ik toch dat het vcd's ( tv-ripz , like enterprise en angels3e01 ) in full screen opeens niet aankan, like het draait allemaal traaaaaaaaaaaag.

Wanneer ik terug ging naar de 12.xx draaide alles weer vloeiend op me gf2

Verwijderd

Ik draai nu al een aantal weken xp en met de komst van de detonator xp heb ik alleen maar verbeteringen gehad allees ging sneller en het beeld zag er beter uit.
Pagina: 1