Ik wil weten van tweakers die ook casema hebben en in de buurt van Leiden wonen wat de snelheid is en dan gemiddeld.Het is er nog niet in Leiden maar als het sneller is dan ADSL als ze hier komen stap ik zeker over dus wil effe weten wat de snelheden nu zijn
Casema sneller als ADSL 
mja.. Broadband premium misschien maar downstream is daar 512 kbps en da's net zo veel als ADSL basic van MXstream.
mja.. Broadband premium misschien maar downstream is daar 512 kbps en da's net zo veel als ADSL basic van MXstream.
weet ik veel ik heb geen Casema dus vandaar dat ik het effe vraagOp zaterdag 29 september 2001 20:39 schreef Alpine het volgende:
Casema sneller als ADSL
Ik HAD casema in Oegstgeest (2343)
Maar dat suckt gewoon (4 kb/sec en je gaf een groot feest)
Go ADSL.
Maar dat suckt gewoon (4 kb/sec en je gaf een groot feest)
Go ADSL.
Verwijderd
Ik woon in leiden en ik hou lekker ADSL fuck maar op met Casema alleen de TV & Radio is goed maar het internet mogen ze wel houden
In oegstgeest Haaswijk roeleert internet helemaal niet.
In oegstgeest Haaswijk roeleert internet helemaal niet.
ik ben ook nog wel te tevreden met adsl maar schiet alleen nog niet zo op met downen van grote bestanden dus als ik op mij zelf ga op naar @home
Jah, ik zit dus in Haaswijk.
Wat suckt het daar zeg..dat ik het anderhalf jaar heb volgehouden.
Volgens mij zat zo'n beetje de hele straat op internet via casema (nog geen 10 huizen)
Rete traag.
Wat suckt het daar zeg..dat ik het anderhalf jaar heb volgehouden.
Volgens mij zat zo'n beetje de hele straat op internet via casema (nog geen 10 huizen)
Rete traag.
Verwijderd
casema evengoed of beter als ADSL ?
hoort dit niet in dat topic met onverklaarbare shit
als je t nu over @home had zou t goed kunnen maar casema kan niet sneller als ADSL (dan zou je ADSL provider wel heeeeeeel slecht moeten zijn, het heeeeel druk moeten zijn en je het snelste en duurste pakket van casema moeten hebben in een gebied met het 'nieuwe netwerk')
ik zit ook een beetje in de buurt van leiden, waddinxveen
en daar is casema egt brak, ik hoop dat ik volgende maand eindelijk een beetje 'vloeiend' over kan stappen naar mxstream...
als je t nu over @home had zou t goed kunnen maar casema kan niet sneller als ADSL (dan zou je ADSL provider wel heeeeeeel slecht moeten zijn, het heeeeel druk moeten zijn en je het snelste en duurste pakket van casema moeten hebben in een gebied met het 'nieuwe netwerk')
en daar is casema egt brak, ik hoop dat ik volgende maand eindelijk een beetje 'vloeiend' over kan stappen naar mxstream...
Volgens www.speedtest.nl is de downloadsnelheid van Wanadoo Broadband Premium van Casema wel degelijk sneller dan Basic ADSL! ADSL Basic gem. zo'n 51 kB/s, Wanadoo Premium 66 kB/s! Tevens is de upload 2x zo hoog als ADSL Basic (64 kbit/s tegenover 128 kbit/s bij Premium).Op zaterdag 29 september 2001 22:51 schreef effex het volgende:
casema evengoed of beter als ADSL ?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
klopt, die figuren van wanadoo geven op 512kbit en ze hebben de verbinding (volgens hun zeggen!) afgeknepen in de richting van 600kbitOp zondag 30 september 2001 02:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens www.speedtest.nl is de downloadsnelheid van Wanadoo Broadband Premium van Casema wel degelijk sneller dan Basic ADSL! ADSL Basic gem. zo'n 51 kB/s, Wanadoo Premium 66 kB/s! Tevens is de upload 2x zo hoog als ADSL Basic (64 kbit/s tegenover 128 kbit/s bij Premium).
Pak je rust!
Verwijderd
hm
zou kunnen kloppen ja maar das dan wel dat duurste abo en op dat nieuwe netwerk dat nog maar op een paar plekken kan, hier niet
en mxstream is idd een stuk slechter geworden maar meestal haal je nog wel zon 50-60 als t goed is ...
maarja, met het oude casema netwerk kom je echt niet over de 8 kb, je moet blij zijn als je 4 haalt....
zou kunnen kloppen ja maar das dan wel dat duurste abo en op dat nieuwe netwerk dat nog maar op een paar plekken kan, hier niet
en mxstream is idd een stuk slechter geworden maar meestal haal je nog wel zon 50-60 als t goed is ...
maarja, met het oude casema netwerk kom je echt niet over de 8 kb, je moet blij zijn als je 4 haalt....
snelheid laat nog te wensen over over zo te zien, niet doen dus
Ligt eraan. Als Casema in Leiden gaat uitrollen komt daar zeker weten het nieuwe Broadband/Com21 netwerk te liggen en niet het oude, trage Demos-netwerk. Is het al bekend wanneer Leiden aan de beurt is?Op zondag 30 september 2001 13:04 schreef StephanL het volgende:
snelheid laat nog te wensen over over zo te zien, niet doen dus
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nee, wij zouden eerst mischien Cisron krijgen maar dat is niet doorgegaanOp zondag 30 september 2001 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als Casema in Leiden gaat uitrollen komt daar zeker weten het nieuwe Broadband/Com21 netwerk te liggen en niet het oude, trage Demos-netwerk. Is het al bekend wanneer Leiden aan de beurt is?
De downstream snelheid mag dan wel ook 512 kbps zijn maar je haalt deze 512 kbps veel vaker (lees, veel vaker bjinaOp zaterdag 29 september 2001 20:39 schreef Alpine het volgende:
Casema sneller als ADSL
Premium hier in Alphen a/d Rijn pruttteld rond de 60 kb/s
ADSL rond de 53 kb/s
En tevens is natuurlijk zoals iedereen wel weer de upload ook 2 keer zo hoog.. ik zou wel weten wat ik zou nemen
Verwijderd
Ik zou persoonlijk toch voor adsl gaan
kaasema heeft namelijk een datalimiet (of fup? ik hoor verschillende dingen) van 2 gig/maand terwijl die van adsl 30 is.
kaasema heeft namelijk een datalimiet (of fup? ik hoor verschillende dingen) van 2 gig/maand terwijl die van adsl 30 is.
Pagina: 1