..

Wat vinden jullie ervan ? Ik ben maar een amateurtje die niet zo heel lang nog met 3dmax werkt ( hooguit 4 maanden )
Maar ik wou even weten of het wat is

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
They made me do it.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
hier heb ik dus echt wat aanOp zondag 30 september 2001 14:04 schreef gladiool het volgende:
gebruik de goeie IOR, tussen 1,5 en 1,7, maar dat zit wel goed denk ik. Glas reflecteert ook. Geef hem een raytrace material met Fresnel fallof. (Zodat op oppervlaktes dwars op jouw kijkrichting minder reflecties zitten dan op oppervlaktes aan de zijkanten.)

Op zondag 30 september 2001 23:25 schreef UniT het volgende:
Voor mijn gevoel rendert 3dsMax niet altijd even mooi, vergeleken met andere programma's (bijv. lightwave schijnt een goeie renderer te hebben).
[afbeelding]
ff als voorbeeld gemaakt. De afwerking (o.a. anti-aliasing) is niet echt mooi/realistisch.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Deze is btw wel in max gerenderd...zou je niet zeggen gezien het schilderachtige/niet realistische effect...Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat je die fles zeer aaridg hebt gemaakt... het hout lijkt daarentegen nergens opOp zondag 30 september 2001 23:32 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
tjek
[afbeelding]
let even niet op de broodplank... die is niet echt rond genoeg
Hmmz ik vind dit op een vage manier niet echt op glas lijken, komt vooral door de lichtinval denk ik. Wijzig eens wat lichtinval instellingen volgens mij komt het er dan een heel stuk beter uit te zien.Op maandag 01 oktober 2001 12:49 schreef SFie het volgende:
Tadaa! het nimation longdrink glasinclusief ijs en rietje
[afbeelding]Deze is btw wel in max gerenderd...zou je niet zeggen gezien het schilderachtige/niet realistische effect...
deed er 3 uur over zonder enige refraction...alleen reflection
Verwijderd
ZEER VET!!!Op maandag 01 oktober 2001 12:49 schreef SFie het volgende:
Tadaa! het nimation longdrink glasinclusief ijs en rietje
[afbeelding]Deze is btw wel in max gerenderd...zou je niet zeggen gezien het schilderachtige/niet realistische effect...
deed er 3 uur over zonder enige refraction...alleen reflection
Verwijderd
Verwijderd
Heeft niets te maken met lichtinval...Op dinsdag 02 oktober 2001 00:24 schreef W-SurFeR het volgende:
[..]
Hmmz ik vind dit op een vage manier niet echt op glas lijken, komt vooral door de lichtinval denk ik. Wijzig eens wat lichtinval instellingen volgens mij komt het er dan een heel stuk beter uit te zien.