Ik heb nogal last van gekraak onder cubase vst32 met mijn kaart tijdens het opnemen met mijn microfoon dan (normale audio gaat redelijk goed behalve als ik aan het downloaden ben dan kraakt het ook) het vreemde is als ik opneem dan gaat het 10 seconden zonder kraak, dan 15 seconden met kraak, dan weer 10 seconden zonder kraak.
Mijn microfoon is in orde want buiten cubase gaat het opnemen wel goed (zonder kraak) ik ben benieuws of meer mensen hiermee problemen hebben want het maakt mijn 500,00 gulden kostende geluidskaart klinken als een prul van 135piek (ik heb dus ook midi erbij gekocht
)
My system specifications:
- Athlon TB 1,0 GHZ
- 512 MB pc133 infeneon ram
- 60 GB Barracuda III high performance RAID 0 disk system
- Standard video, mouse, keyboards
- Terratec EWX 24/96 24 bits 9600khz soundcard + midi addition
Software:
- Steinberg Cubase 5r6 PC
- Rocketnetwork 2.3.1
+ alle upgrades die er zijn.
Ik heb nu dus ACPI uitgezet en hoop dat het daarmee is verholpen. Graag hoor ik jullie ervaringen
Mijn microfoon is in orde want buiten cubase gaat het opnemen wel goed (zonder kraak) ik ben benieuws of meer mensen hiermee problemen hebben want het maakt mijn 500,00 gulden kostende geluidskaart klinken als een prul van 135piek (ik heb dus ook midi erbij gekocht
My system specifications:
- Athlon TB 1,0 GHZ
- 512 MB pc133 infeneon ram
- 60 GB Barracuda III high performance RAID 0 disk system
- Standard video, mouse, keyboards
- Terratec EWX 24/96 24 bits 9600khz soundcard + midi addition
Software:
- Steinberg Cubase 5r6 PC
- Rocketnetwork 2.3.1
+ alle upgrades die er zijn.
Ik heb nu dus ACPI uitgezet en hoop dat het daarmee is verholpen. Graag hoor ik jullie ervaringen