Toon posts:

NFS-PU vastloper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van dit (overigens hardstikke mooie) spel, loopt na ongeveer een half uur de zaak zo vast als een huis ! Het enige wat dan nog helpt is de reset knop :(

Ik heb een GForce DDR met de 5.08 Detonator,
de 5.13 heb ik geprobeerd maar dan is het hele beeld rose. Heeft iemand hier ook last van gehad en zo ja heeft ie dit kunnen oplossen? Alle tips zijn welkom want dit is mooi balen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
........helemaal niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat mensen met een GeForce heel veel problemen hebben met NFS. Hij loopt idd telkens vast. Ik weet niet of er al een patch voor uit is.....misschien 3.68 gebruiken van nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeee........ toch nog een reactie !

Bedankt voor de moeite Milkman, het probleem lijkt verholpen, ik heb na het opnieuw installeren van de 5.08 driver de computer uitgezet en opnieuw opgestart, dit lijkt te helpen (lijkt alleen niet echt een plausibele verklaring ) Heb nu bijna 2 uur NFS gedraaid zonder crash :)

*Dikkie Dik heeft het idee,dat ie in deze topic een beetje tegen zich zelf zit te ouwehoeren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De drivers(5.08) die je nu gebruikt zijn beta-drivers. Deze zijn dus nog niet door NVIDIA gereleased. Het kan dan voorkomen dat er nog bugs inzitten. Je kunt het beste de laatste officiele drivers gebruiken, om problemen te voorkomen. In dit geval dus de 3.68 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reply ! Ik ga die inderdaad maar installeren, want NFS crashte alsnog, ik hoop dat het dan wel goed gaat.
Pagina: 1