ik heb sinds kort uit een aantal onderdelen een pc gebouwd, en alles netjes op een houten plaat geschroefd (ben ik nu een casemodder
)
de system spec's:
Celeron 400
Soyo 7VCA
Viper v550
300 Watt voeding (sorry, ik had niets anders)
32MB Ram
1GB Hdd
100Mbit NIC
10Mbit NIC (voor adsl)
Windows 2000 Pro NL
nou zit er op de celeron en de voeding een cooler, kan ik/is er een heatsink waarmee ik in ieder geval alvast de cooler van de celeron kan uitzetten (jezus die maakt me een herrie...)?
en dan de voeding,kan ik die niet uitzetten, want 300 watt op een celly kan niet echt heet worden denk ik?
plz begin nou niet over waterkoeling want ik wil het liefst GEEN geld aan uitgeven
en oh jah, kunnen jullie me meteen ff vertellen of deze server geschikt is voor:
ADSL internet host (3 client's) (en welke prog ik moet gebruiken, ik gebruik nu tijdelijk op een andere pc een Wingate server maar die conflicteerd met een hoop zooi, ik heb iets gehoord van WinRoute, is dat wat? werkt hetzelfde dacht ik)
Dedicated Halflife (counterstrike) server (5 clients)
Dedicated Codename Eagle Server (5 clients)
Total Annihilation Dedicated server (5 clients) (kun je TA dedicaten??)
de system spec's:
Celeron 400
Soyo 7VCA
Viper v550
300 Watt voeding (sorry, ik had niets anders)
32MB Ram
1GB Hdd
100Mbit NIC
10Mbit NIC (voor adsl)
Windows 2000 Pro NL
nou zit er op de celeron en de voeding een cooler, kan ik/is er een heatsink waarmee ik in ieder geval alvast de cooler van de celeron kan uitzetten (jezus die maakt me een herrie...)?
en dan de voeding,kan ik die niet uitzetten, want 300 watt op een celly kan niet echt heet worden denk ik?
plz begin nou niet over waterkoeling want ik wil het liefst GEEN geld aan uitgeven
en oh jah, kunnen jullie me meteen ff vertellen of deze server geschikt is voor:
ADSL internet host (3 client's) (en welke prog ik moet gebruiken, ik gebruik nu tijdelijk op een andere pc een Wingate server maar die conflicteerd met een hoop zooi, ik heb iets gehoord van WinRoute, is dat wat? werkt hetzelfde dacht ik)
Dedicated Halflife (counterstrike) server (5 clients)
Dedicated Codename Eagle Server (5 clients)
Total Annihilation Dedicated server (5 clients) (kun je TA dedicaten??)