Toon posts:

ps 2 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn problemen met ps 2, namelijk dat ze geen
cd's lezen!!
Bij ons in de winkel hebben we nu al 7 PS 2 die niet werken!!

Hebben jullie hier al meer over gehoord??

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 19:05 schreef MeSSa het volgende:
Er zijn problemen met ps 2, namelijk dat ze geen
cd's lezen!!
Bij ons in de winkel hebben we nu al 7 PS 2 die niet werken!!

Hebben jullie hier al meer over gehoord??
Het zijn toch niet toevallig illegaal gekopieerde CD's die niet gelezen kunnen worden? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee het zijn allemaal ps 2 van F699,- (die zonder gt3) en met orgineel spel!

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 19:13 schreef MeSSa het volgende:
Nee het zijn allemaal ps 2 van F699,- (die zonder gt3) en met ongineel spel!
Dan is het misschien een fabrieksfout, terugsturen die hap :?

Verwijderd

Hoezo halen jullie die dingen uit de verpakking dan?! Geloof er maar weinig van.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Vind het maar een vaag verhaal. Lijkt me eerder een trieste actie van iemand die liever een xbox koopt ofzo...

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 19:26 schreef kixor het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal. Lijkt me eerder een trieste actie van iemand die liever een xbox koopt ofzo...
Ja, ik dacht ook al aan een Nintendo-fan of zo.

Verwijderd

Wat voor cd's zijn dat dan?

Sommige sites hebben lijsten van cd's die de ps2 niet kan draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt waar heb er gister 1 meegenomen naar huis, omdat de klant met die klacht kwam.Maar ja klant is koning dus hem een nieuwe megegeven.(die gisteren gestest en deed dus echt nix)Komt ie vanmorge met zijn nieuwe weer teruug.
Mijn baas gebelt(ander filiaal) en heeft zijn voorraad getest waarvan er dus 5 het niet deden.

Nu moest ik dus onze voorraad testen.

Vandaar dat ik nu 2 ps 2 thuis heb (kon er niet meer meenemen op me fietsje)waarvan het er maar een van doet.

Dus informeer ff goed als je er nog een aan wilt aanschaffen

Het gaat om het spel gt 3 en een dvd.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Verpakking van PS2 is gesealed. Als je een koopt mag er niemand bij gezeten hebben, en dan moet jij ze van je "baas" testen? Uh-uh, dan kunnen ze niet eens meer verkocht worden kneus.

Verwijderd

Heb afgelopen week vele Ps2's verkocht(699,- >:) :9) en nog NIEMAND is er mee terug gekomen,het waren ook ps2's zonder gt3(dus de blauwe doozzz)

De spellen die erbij waren gekocht waren oa:

Sky Oddesy
Tekken Tag Tournament
Midnight club
Resident Evil Code Veronica
Fifa2001
This is Football 2002(errug mooi trouwens)

En nog niemand treug gehad hoor,showmodel werkt ook nog perfect duzzz.... :)

Verwijderd

Wat voor cd's? Je moet n.l. wel wat duidelijker zijn.
Het slikt alleen maar:

PlayStation CD-ROM (zwarte surface, alleen origineel)
PlayStation II CD-ROM (blauwe surface, alleen origineel)
PlayStation II DVD-ROM (zilver surface, alleen origineel)
Audio CD (gekopieerd werkt ook)
DVD Video

Van dat laatste werken dual layer DVD's niet correct.
Daarvoor moet je een aparte remote kopen met de 2.10 DVD driver update CD erbij of de drivers die in de PS2 zitten zijn al van 2.10

Verwijderd

Verpakking van PS2 is gesealed. Als je een koopt mag er niemand bij gezeten hebben, en dan moet jij ze van je "baas" testen? Uh-uh, dan kunnen ze niet eens meer verkocht worden kneus.
Sorry hoor..maar die dingen zijn niet echt gesealed..alleen een vaag bescherm hoesje..
Maar ik heb er geen terug gehad werk in speelgoedzaak (multimedia) en verder niets over gehoord.. :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
Op zaterdag 29 september 2001 19:33 schreef kixor het volgende:
Waar ik em kocht hadden ze gewoon lege dozen staan, achter lagen de PS2's, denk dat jij met geseald bedoelt dat lullige stickertje op de doos zelf. Maar een winkel is heus niet gek dat ze allemaal volle dozen hebben staan.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons in de zaak liggen ze dus ook gewoon achter en de legedoos staat in de winkel.

Het gaat hierbij dus om het spel GT3.
Die ik dus ook gewoon uit het magezijn heb gehaalt.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Welke winkel heb je het hier over? Ik werk bij E-Plaza (zelfde als Bart Smit) en wij hebben nog geen probs gehad (behalve dat bij mijn GT3-pack geen GT3 zat :()...
Verder deed alles het nog...

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 12:37

Tim Schuhmacher

abasios

Op zaterdag 29 september 2001 23:40 schreef Ares het volgende:
(behalve dat bij mijn GT3-pack geen GT3 zat :()...
das beter dat dat gt3 er wel in zit en de psx2 zelf niet. (en maar afvragen waarom de doos zo licht was..)
Op zaterdag 29 september 2001 20:00 schreef Single Guy het volgende:
DVD Video

Van dat laatste werken dual layer DVD's niet correct.
Daarvoor moet je een aparte remote kopen met de 2.10 DVD driver update CD erbij of de drivers die in de PS2 zitten zijn al van 2.10
Wat is dit voor gezeur weer. Ik denk erover om een psx2 te kopen nu die goedkoper is geworden. Maar dan ook mede omdat het een dvd speler is.
Maar dan moet ie natuurlijk wel alle dvd's kunnen spelen. Iemand hier meer over of een linkje? (denk namelijk niet dat ze bij de intertoys veel der over zullen weten)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:47 schreef Tim Schuhmacher het volgende:

[..]

das beter dat dat gt3 er wel in zit en de psx2 zelf niet. (en maar afvragen waarom de doos zo licht was..)
[..]

Wat is dit voor gezeur weer. Ik denk erover om een psx2 te kopen nu die goedkoper is geworden. Maar dan ook mede omdat het een dvd speler is.
Maar dan moet ie natuurlijk wel alle dvd's kunnen spelen. Iemand hier meer over of een linkje? (denk namelijk niet dat ze bij de intertoys veel der over zullen weten)
Jonge het is PS2 en niet psx2.
PSX was de codenaam van de PlayStation voordat die
gereleased werd en dus niet van de PS2. :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 23:47 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Alle DVD's werken gewoon goed bij mij hoor. Nu de PS2 zo positief in het nieuws is dacht MeSSa maar eens wat negatief nieuws te verzinnen, maar das helaas mislukt.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Op zondag 30 september 2001 01:24 schreef 007 het volgende:

[..]

Alle DVD's werken gewoon goed bij mij hoor. Nu de PS2 zo positief in het nieuws is dacht MeSSa maar eens wat negatief nieuws te verzinnen, maar das helaas mislukt.
My exact thoughts 007.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Op zaterdag 29 september 2001 19:20 schreef 007 het volgende:
Hoezo halen jullie die dingen uit de verpakking dan?! Geloof er maar weinig van.
nee man, hij bedoeld dat er al 7 mensen zijn terug gekomen met die ps2

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
WIJ PS2 gebruikers willen BEWIJS!!
Iedereen kan lullen dat hij zoveel ps2's heeft terug gehad,
btw, ik kreeg vanmorgen 20 NGC terug omdat ze het niet deden, echt waar!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
Het is vast een verkeerde serie geweest, want we hebben inmiddels alweer en nieuwe stapel gekregen en geen van allen had een probleem.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

waarom is iedereen toch meteen zo op zn pik getrapt over dit soort berichten?
Het zou best kunnen dat er een kapotte serie tussen zit, waar maak je je druk om als je een werkende PS2 in je bezit hebt??

iracing profile

Verwijderd

Mensen... hebben wij het eingelijk niet door HOE complex en ingewikkeld deze nieuwe generatie console hardware zijn? We hebben het over hardware dat 10000 meer complex zijn dan een simpele PIV chippie :( Vooral de PS2 met zijn Emotion Chip. Als een piep piep piep kleine misverstand wordt gemaakt door het schudden van een doos of een fabrieks fout dan lig de hele ding in de pleuris :(. Ik geloof 100% wat die Messa zegt... hij als verkooper moet die dingen testen... want als 1 klant er niet mee tevreden is dan is automatisch 100 klanten ook niet mee tevreden als ze dit zien of horen.

Nog iets:
Tegenwoordig proberen grote bedrijven hun compressie nog kleiner te maken op DVD schijfen. Waardoor ze tot de limit komen wat de Laser kan pakken. Het ligt niet aan je PS2.. ligt aan de DVD zelf.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:54 schreef Raimond het volgende:
waarom is iedereen toch meteen zo op zn pik getrapt over dit soort berichten?
Het zou best kunnen dat er een kapotte serie tussen zit, waar maak je je druk om als je een werkende PS2 in je bezit hebt??
Ze weten allemaal dat de ps2 heeeel slecht is maar niemand mag het zeggen ;)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

helaas, maar ik heb er zelf ook eentje sinds 2 maanden en ik ben er heel tevreden mee :)

iracing profile

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ik heb m'n PS2 nu ook al een paar maanden, en het enige wat ik er op aan te merken heb is dat ie soms moeite heeft met een layer change. Maar ik speel mijn DVD's af op een andere DVD speler, dus dat zal mij ook weinig boeie...

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Ps2.... weg ermee ;)
Pagina: 1